|
K: POWER! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 22:07 |
|
Hej Rec-brugere!
Nogen der skal ud til POWER i Randers i morgen tidlig? Hvis ja, kan jeg så lokke vedkommende til at tage 1-2 ting med hjem til mig? Der er tale om "småting". Jeg kan forudbetale hvis nødvendigt. :) Skriv evt en PB. På forhånd tak. |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Overvej at skrive, hvor du bor henne og om det er noget der skal sendes.
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Tak, det er noteret. :) Jeg bor i Aarhus C. Skal varerne sendes, betaler jeg jeg naturligvis også for fragten. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har du vundet i eurojackpot, siden du vil købe Power
![]() |
||
![]() |
||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
|
Hvor fræk kan man være og bede folk om man vil købe varer
![]() |
||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
|
Jeg var derude klokken 9 Efter en halv time var jeg kommet under en tredjedel gennem køen, og så trak det op til regn Ingenting til mig
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Man kan jo udnytte situationen og høre hvad han vil have med og så se hvad det koster og bede om det fulde beløb overført + det man nu synes vil være fair som en "time-løn" |
||
![]() |
||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
Eftersom man MAX må købe 1 tilbud i avisen per kunde, tvivler jeg meget på nogen gider at tage noget med til ham :)
Jeg tillader at antage at det var noget af det i avisen han ville have, ellers var der jo ingen grund til at det var købt i butikken i Randers.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Mange af avistilbudene gælder også online!
M.v.h. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Nej max en af hvert tilbud Der var ingen problem i, at man stod i kø for et tv, men også kunne købe en mobil med til OP, hvis de ikke var udsolgt. Jeg var der cirka kl 9, og fik den iPhone 6s, 64GB jeg var taget afsted efter. Dog fejlede jeg og fik ikke den farve det helst skulle have været (selvom alle farver var tilgængelige, da jeg nåede igennem køen. Fik også købt et headset til en anden, og kigget lidt på tv, og var ude af butikken kl ca 13. (Så hvis nogen har en iPhone 6s, 64GB i ubrudt emballage i Space Gray, og vil bytte til en Silver, så PB mig). :-) Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 08-Oktober-2016 kl. 23:07 |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
|
Var det fordi at space gray var udsolgt da du var der? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |