recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: POWER!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: POWER!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: POWER!
    Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 22:07
Hej Rec-brugere!

Nogen der skal ud til POWER i Randers i morgen tidlig? Hvis ja, kan jeg så lokke vedkommende til at tage 1-2 ting med hjem til mig? Der er tale om "småting". Jeg kan forudbetale hvis nødvendigt. :)

Skriv evt en PB.

På forhånd tak.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 22:34
Overvej at skrive, hvor du bor henne og om det er noget der skal sendes.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Overvej at skrive, hvor du bor henne og om det er noget der skal sendes.

Tak, det er noteret. :)

Jeg bor i Aarhus C. Skal varerne sendes, betaler jeg jeg naturligvis også for fragten.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 10:04
Har du vundet i eurojackpot, siden du vil købe Power
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 10:16
Hvor fræk kan man være og bede folk om man vil købe varer  Shocked  hvad med selv og tage derud.
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6411
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 10:50
Jeg var derude klokken 9
Efter en halv time var jeg kommet under en tredjedel gennem køen, og så trak det op til regn
Ingenting til mig
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Hvor fræk kan man være og bede folk om man vil købe varer  Shocked  hvad med selv og tage derud.

Man kan jo udnytte situationen og høre hvad han vil have med og så se hvad det koster og bede om det fulde beløb overført + det man nu synes vil være fair som en "time-løn"
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 16:49
Eftersom man MAX må købe 1 tilbud i avisen per kunde, tvivler jeg meget på nogen gider at tage noget med til ham :)

Jeg tillader at antage at det var noget af det i avisen han ville have, ellers var der jo ingen grund til at det var købt i butikken i Randers.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 19:21
Mange af avistilbudene gælder også online!

M.v.h.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Mange af avistilbudene gælder også online!

M.v.h.
Ingen af dem jeg var interesseret i. Jeg har da lige checket 7-8 af deres tilbud og det var kun i butikken. Når man kom ind på hjemmesiden var det en helt anden pris.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Eftersom man MAX må købe 1 tilbud i avisen per kunde, tvivler jeg meget på nogen gider at tage noget med til ham :)

Jeg tillader at antage at det var noget af det i avisen han ville have, ellers var der jo ingen grund til at det var købt i butikken i Randers.

Nej max en af hvert tilbud

Der var ingen problem i, at man stod i kø for et tv, men også kunne købe en mobil med til OP, hvis de ikke var udsolgt.
Jeg var der cirka kl 9, og fik den iPhone 6s, 64GB jeg var taget afsted efter.
Dog fejlede jeg og fik ikke den farve det helst skulle have været (selvom alle farver var tilgængelige, da jeg nåede igennem køen.
Fik også købt et headset til en anden, og kigget lidt på tv, og var ude af butikken kl ca 13.

(Så hvis nogen har en iPhone 6s, 64GB i ubrudt emballage i Space Gray, og vil bytte til en Silver, så PB mig). :-)

Mvh Michael

Redigeret af Maggerholm - 08-Oktober-2016 kl. 23:07
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Nej max en af hvert tilbud

Der var ingen problem i, at man stod i kø for et tv, men også kunne købe en mobil med til OP, hvis de ikke var udsolgt.
Jeg var der cirka kl 9, og fik den iPhone 6s, 64GB jeg var taget afsted efter.
Dog fejlede jeg og fik ikke den farve det helst skulle have været (selvom alle farver var tilgængelige, da jeg nåede igennem køen.
Fik også købt et headset til en anden, og kigget lidt på tv, og var ude af butikken kl ca 13.

(Så hvis nogen har en iPhone 6s, 64GB i ubrudt emballage i Space Gray, og vil bytte til en Silver, så PB mig). :-)

Mvh Michael

Var det fordi at space gray var udsolgt da du var der?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu