|
B: Google Chromecast audio -> Chromecast 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel Gunvald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2016 kl. 22:49 |
Har en ubrugt, stadig i æsken Chromecast Audio. Den er en cirka en måned gammel, men aldrig taget i brug.
Byttes med Chromecast 2. Den er i Aalborg, men kan sendes. |
|
![]() |
|
peebeejay ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2011 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Chromecast 2 til salg/bytte - købt 9-10-2015 hos Elgiganten (har kvittering).
Brugt meget lidt - under 10 timer. Bor i Aarhus S. |
|
![]() |
|
Mikkel Gunvald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
Er du interesseret i at bytte? Eller hvad skal du have for din chromecast 2?
|
|
![]() |
|
peebeejay ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2011 Status: Offline Point: 12 |
Bytter gerne hvis du har kvittering på Chromecast Audio.
|
|
![]() |
|
Den var en gave så det har jeg desværre ikke. Men den er ikke engang taget ud af æsken endnu.
|
|
![]() |
|
Glem alt om privat besked, jeg har købt en ny CC Audio.
Redigeret af peebeejay - 11-Oktober-2016 kl. 16:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |