|
Projektorlærred - motor - 90" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 20:00 |
Jeg sælger dette.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor-og-projektorlarred/MOUNTCS90E/motoriseret-90-projektorlarred Fejler intet. Byd. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet ?
hvor gammel er det ? er kanterne begyndt at bue ? |
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
a) Odense, men kommer af og til til Sjælland og Jylland.
b) 3-4 år gammelt c) Det er ikke et tab-tension eller fastramme-lærred. Det er ikke helt glat, men jeg har været fin tilfreds. Grunden til jeg sælger det er at vi er flyttet, og jeg kan ikke bruge det mere. |
|
![]() |
|
Jeg tænker 500kr.
|
|
![]() |
|
Giv et bud?
|
|
![]() |
|
ckroun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Byder 400,-
Vh Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |