recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65" KS7005 - Døde pixels
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65" KS7005 - Døde pixels

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2016
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 65" KS7005 - Døde pixels
    Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 00:41
Hejsa

Jeg har nu efter lange overvejelser valgt at købe et 65" KS7005, hvilket er rigtig flot... men, når jeg kommer helt tæt på tv'et kan jeg se at der er ca. 5 døde pixels(sorte). Den ene pixel er mere tydelig end de andre, måske består den af mere end én pixel?

Jeg har det lidt svært med det  - når jeg sidder i sofaen bemærker jeg det ikke, men det nager mig, da det jo har været en større investering.

Er døde pixels noget man må forvente på store tv(65"+), eller hører det til sjældenhederne?
Er det noget der er typisk for modellen, og kan jeg forvente at der vil komme flere døde pixels med tiden?

Jeg håber i kloge hoveder kan hjælpe :)! Vil i anbefale mig at bytte tv'et, og er det overhovedet noget der er dækket under reklamations-retten?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 06:43
Gør det nemt for dig selv.

Retur med tv hvis du stadig kan og køb et andet.

Når man først har set dem kan man sikkert ikke undgå at lede efter andre
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 08:32
jeg må indrømme efter vi ramte 4k så mistede jeg lidt lysten til selv at pixel glo, og jeg har gjort det MEGET... har returneret 1080p og 1366x768 paneler pga. pixel fejl.

men har du først set dig sur på tv´et så vil jeg klart returnere det, er du glad for modellen så find den samme model et andet sted i stedet for..

det behøver heller ikke være døde pixels, det kan også være små insekter i panelet, eller andet.... når du siger noget ligner mere en cluster...
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 08-Juli-2013
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 16:11
Jeg havde købte for ca. 2 år siden et Samsung 55" 8005 med "pixel fejl" jeg skulle tage billeder som dokumentation i sagen, jeg tog billederne, op på pc'en og kigge på dem, fandt overraskende da jeg zoomede ind på billederne koreanske tordenfluer, så det var ikke pixel fejl.Dead

Jeg måtte igennem Forbrugerklagenævnet, tog næsten 8 mdr. og jeg vandt sagen, pengene retur, og Samsung eller forhandler var ikke til nogen hjælp, ingen ville godkende det som en fejl.

Så prøv, at tage billeder tæt på området og se billederne på pc,en, det er meget tydeligt hvad det er, og har du stadig returret på tv'et ville jeg få det ombyttet.

NB.
Jeg har siden holdt mig fra mærket Samsung.Thumbs Down
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2016
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 23:16
Tak for input. T.o. har jeg valgte at skifte tv'et ud. Elgiganten afhenter og leverer samtidig et nyt :-) Meget fin service.

Det er kun pixelfejl, ingen døde dyr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu