recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UE55F9005 Service Manual og diagrammer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UE55F9005 Service Manual og diagrammer

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Maj-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UE55F9005 Service Manual og diagrammer
    Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 17:36
Mit TV Samsung UE55F9005 er begyndt at døjes med noget, der ligner en dårlig strømforsyning. Symptomerne er at jo varmere OneConnect boxen er, jo sværere er den at tænde igen. Det plejer at hjælpe hvis jeg slukker helt for strømmen i 5 - 10 minutter. Det er nok ikke holdbart i ret lang tid. Så enten smider jeg DKK 14999,- på lossepladsen, eller også vil jeg forsøge at reparere den. Inden jeg går i gang, kunne jeg godt tænke mig service manual og diagrammer.
DERFOR ER MIT SPØRGSMÅL:
Er der nogen, der faldet over service manual og/eller diagrammer på en Samsung UExxF9xxx

STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200
KONTOR MONITOR: Samsung T260HD
4 stk. Samsung mobiler
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 17:50
Er det ikke bare at åbne boksen og kigge efter bulne lytter?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 18:18
Prøv at kigge på elektrotanya. Det kan være du er heldig der er noget der kan bruges.

http://elektrotanya.com/

Ellers kan du prøve at skifte elektrolytterne i strømforsyningen.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:05
Ja jeg har også overvejet at starte på den måde - ville blot gerne have et par ledetråde om adskillelse inden jeg fylder spisebordet med 55 tommer TV. Men det kan selvfølgelig ikke gå værre end familien spiser på den lokale kinesergrill Big smile
4 stk. Samsung mobiler
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:06
Er TV'et under 2 år, gælder reklamationsretten. Den ville jeg nok gå efter.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:08
http://elektrotanya.com/ ser spændende ud. Men venter lige til weekenden. Ungarsk er ikke min stærke side Smile
4 stk. Samsung mobiler
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:09
TV'et er 2 år og 10 måneder Ouch
4 stk. Samsung mobiler
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:12
Samsung - knap det op og se om du kan finde noget. Ellers er det elektronikskrot.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:15
Håber da ikke vi ser en ny Samsung-Gate
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:32
Nu har jeg da også andet Samsung, der har kørt relativt upåklageligt i adskillige år - men jeg må da nok sige at det her TV har hamret nogle søm i den kiste som Samsung er ved at blive begravet i Dead Aldrig har jeg oplevet så meget skrammel i den prisklasse.
Jeg kunne da forstå hvis der havde stået Denver på apparatet og den kun havde kostet 2000 kr. Men jeg købte jo netop den her for at slippe af med en Denver DVB-T box på min gamle B&O MX7000. Ja, B&O'en var da også til rep. , men den blev 20 år, og virkede stadigvæk upåklageligt da jeg kørte den på genbrugspladsen Cry Jeg ved godt at Samsung også kan repareres - men skal jeg betale for det, så kan jeg vel ligeså godt købe en billig LG til 6000 kr, som vel kan ca. det samme som det jeg har nu, men som kostede 15.000.

Hvis hjemmerep. kikser Angry så kunne det være spændende at høre priseksempler på hvad, det har kostet at få reparatør på besøg til en Samsung UHD TV Angry Det kunne give mig et godt input til hvornår jeg skal beslutte mig for at skifte Confused
4 stk. Samsung mobiler
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 11:41
Du har ikke en udvidet elektronikforsikring derhjemme?
Til top
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2010
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 12:26
Køb en SEK 3500 U eller en brugt SEK 2500  ... så får du også bedre billede og nye apps... måske har jeg en gl. 2500 som ikke er blevet smidt ud endnu

Redigeret af rotelman - 13-Oktober-2016 kl. 12:29
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu