|
Skygger på min projector. |
Besvar |
Forfatter | |
maddog
Bruger Oprettet: 14-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 14:56 |
Hejsa. Jeg har lige opdaget at der er en skygge på min billede, er der måske nogle som ved hvad det kunne være. Jefg har renset linsen uden på,så det er ikke der det er. Redigeret af maddog - 11-Oktober-2016 kl. 15:17 |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dynamisk billed indstilling?
|
|
maddog
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mener du,er det noget inde i opsætning som skal sættes op.
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu siger du jo ikke hvilken projektor du har.
|
|
maddog
Funktioner
Tak(0)
|
Sort.
Det er en Optoma hd86 |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke lige tid til at søge på din model
Men alle projektore har en billed indstilling for valg mellem, Normal, Cinema, Naturlig etc. Fravælg Dynamisk indstilling og vælg alt muligt andet. |
|
maddog
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Det vil jeg prøve i aften......
Mange tak |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
sikker på det er på projektor billedet og ikke lærred? det kan være overfladen der ikke er ensartet på lærred, især hvis man har over gain 1.0
hotspotting etc.. prøv at bevæge lærred lidt mens projekter skyder billedet kan godt være det er tydeligt det IKKE er det, svært at se på det billede |
|
maddog
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa..
Jeg vil prøve og bevæge lærred lidt og ser. Takker |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
Billedet er lidt utydeligt, men det ligner noget billede-forbedrings halløj. Min bud er at der er skruet for meget op for sharpness. Min projektor gør noget lignende hvis man skruer helt op.
|
|
maddog
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for alle svaren,men har prøvet det hele nu. Der er ikke rigtig noget som hjælper, men måske den skal en tur til rens, er der nogle steder som er gode til det.?
Mange tak. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |