|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 10:03 |
Overvejer at sælgende dette TV, men er lidt i tvivl om hvad prisen skal være Er omkring 3 år gammelt og ser ud som et nyt. Redigeret af mjohansen - 16-Oktober-2016 kl. 14:51 |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget svært at sætte pris
Men omkring 3-4000.- er nok hvad du kan forvente. |
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Er du interesseret i at sælge? Afhængigt af hvor i landet du befinder dig er jeg muligvis interesseret.
|
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Det var egentligt meningen at det skulle sælges til et familiemedlem, men jeg kan sikkert overtales med et godt bud ![]() Det står i 2630 Taastrup
Redigeret af mjohansen - 13-Oktober-2016 kl. 08:08 |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Tak for svar. Taastrup er desværre lige langt nok væk
![]() |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Status: Offline Point: 341 |
Hmm Taastrup, kunne det da godt være jeg skulle nuppe det 50" i stedet for mit nuværende 42" p30 ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |