|
Lyttetest af subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 15:55 |
Hej
Pga. halvdårlig placering er mine eller udmærkede KEF reolhøjttalere blevet lidt stakåndede i bassen. Jeg overvejer derfor at give lidt ekstra dybde med en subwoofer. Forestiller mig ikke at bruge alverden på den, max 4-5000. Der er også nogle begrænsninger på størrelse (dvs. placering pga små børns hang til at putte Lego i basporte) Spørgsmålet er: Hvordan pokker lyttetester man subwoofere uden at slæbe dem allesammen med hjem? Skal jeg bare tage James Blake under armen og vade rundt i forskellige forretninger? Tak.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det korte svar er ja.
Gå efter et lukket kabinet. Det giver en mere præcis musik gengivelse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |