|
S: Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2016 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 12:34 |
Jeg sælger min Macbook Pro 15" Retina mid 2014.
Standen er næsten som ny bortset fra at der er kommet en mikroskopisk ridse på skærmen (se billede).
Der er 239 cycles på batteriet og ca 97% tilbage af den originale kapacitet.
Der medfølger et sleeve og en usb til ethernet adapter ud over hvad der fulgte med da den blev købt. Æske og kvittering haves.
Den er købt i august 2014 og sælges da jeg har fået arbejdsbærbar der fint kan dække mit behov.
Den sælges kun ved afhentning!
HBO 7000
Bud under HBO noteres ikke men betragtes som et gratis bump.
Den er også til salg på hwt.dk og hol.dk (Pt er der budt 7000)
Redigeret af friborg - 26-Oktober-2016 kl. 17:32 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når man skriver kun afhentning, er det rart at vide hvor?
|
|
![]() |
|
friborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2016 Status: Offline Point: 5 |
Fair nok.
Fordi jeg synes det er for stort et beløb at have ude og svæve, både for køber og sælger.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du misforstår. Det er rart at vide hvor computeren befinder sig.
|
|
![]() |
|
Haha, ja det gik vist lidt stærkt.
Den kan afhentes i København NV
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |