recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Solgt
    Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 12:34
Jeg sælger min Macbook Pro 15" Retina mid 2014. Standen er næsten som ny bortset fra at der er kommet en mikroskopisk ridse på skærmen (se billede). Der er 239 cycles på batteriet og ca 97% tilbage af den originale kapacitet. Der medfølger et sleeve og en usb til ethernet adapter ud over hvad der fulgte med da den blev købt. Æske og kvittering haves. Den er købt i august 2014 og sælges da jeg har fået arbejdsbærbar der fint kan dække mit behov. Den sælges kun ved afhentning! HBO 7000 Bud under HBO noteres ikke men betragtes som et gratis bump.
Den er også til salg på hwt.dk og hol.dk (Pt er der budt 7000)

Redigeret af friborg - 26-Oktober-2016 kl. 17:32
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 12:42
Når man skriver kun afhentning, er det rart at vide hvor?
Til top
friborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 12:45
Fair nok.
Fordi jeg synes det er for stort et beløb at have ude og svæve, både for køber og sælger.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 13:07
Du misforstår. Det er rart at vide hvor computeren befinder sig.
Til top
friborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 13:09
Haha, ja det gik vist lidt stærkt.
Den kan afhentes i København NV
Til top
friborg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2016 kl. 13:47
Bump
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu