recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia shield, ny model?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia shield, ny model?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia shield, ny model?
    Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 11:18
Hey gutter, er der nogen der ved om der måske er en ny Nvidia shield model på trapperne?
Hvis hvornår?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 12:44
Flere forhandlere, inklusiv Google, har fjernet den gamle fra hylderne. Amerikanske FCC har allerede godkendt en ny model, så den må være tæt på. Nogle forventende en ny på Google's event for nylig, hvor de lancerede bl.a. Chromecast Ultra. Det skete dog ikke der.
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 13:04
Så kunne det gode tyde på der er noget nyt på vej.
Kunne bare være rart at vide hvornår. Står og mangler en boks, men det jo også fjollet at købe en nu og så kommer der en ny om en måned måske.
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 13:25
Hvis den kommer i 2016, så er det værd at vente på, mon vi kan forstille os det?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 16:32
Tror den bliver afsløret til CES i januar hvis jeg skal være ærlig. Har dog ikke noget at have det i. Så rent gætteri fra min side af.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 17:15
Så fik de da tømt lagrene lige tidligt nok.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 18:03
ja det da lidt øv så :)

jeg kan ikke lige find ud af om jeg skal vente eller bare købe en. Den nuværende vil klart fylde min behov, men jo også træls at købe den hvis der kommer en ny nu her :)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 09:47
Det der taler for den aktuelle version (i det omfang man stadig kan købe den) er, at den er en kendt størrelse og f.eks. Kodi (fork) *er* klar. Det er ikke til at vide, hvilke ændringer den nye model kommer til at føre med sig.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 09:48
nej det er det, jeg skal bruge den til 90% kodi.
og så lidt netflix streamning.

Så jeg hopper på den "gamle" model. det kan jo være den nye kommer med en masse sygdomme :)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 10:09
Altså, det er ikke for at skræmme dig, men jeg synes lige jeg ville nævne det. Det er også muligt, at det hele bare spiller. Men når det eneste vi ved er, at der (vist nok) kommer en ny model, så synes jeg at det er bedre at være forsigtig.

Redigeret af azrael - 18-Oktober-2016 kl. 10:10
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 10:11
ja det har du ret i, men eftersom jeg ikke har en dato eller tidspunkt, så gider jeg ikke vente :)
Har ingen boks pt, så kan ikke rigtig se film eller lign. Smart tv er ikke så smarte, afvikler film af lort :)

køber en "gammel model" i morgen :)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 10:49
Kan du overhovedet købe den?

Kiggede lige på Pricerunner, og iflg. dem skulle Proshop have 16 GB versionen, men det har de ikke. Den skulle først være på lager i starten af november. Meget kan ske inden da.

Eneste model jeg kan se er 500 GB versionen hos Stratek Data til kr. 3133! Og selv der står der "på fjernlager", så om den rent faktisk kan købes er tvivlsomt.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu