|
K: Reparation af PS3 med YLOD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 15:10 |
Jeg har en defekt PS3 60 GB som efterhånden har stået defekt i noget tid. Jeg kunne godt tænke mig at få gang i den igen, men jeg er ikke i stand til selv at reparere den. Den har det såkaldte yellow light of death (ylod). Jeg ved ikke præcis hvad sådan en reparation koster, men sig din pris, så ser vi på det.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en ps3 stående som du kan få billigt. Det er den første rykke udgave, så du kan sige til hvis en reparation er for dyr.
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Altså 60 GB udgaven der er i stand til at afspille PS2 spil? Hvis ja, hvad er din pris? Og hvad er dens skadeshistorik? Jeg har været ret uheldig med de PS3'ere jeg har haft. De har ret hurtigt fået YLOD.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg kan ikke huske om det er med 60 GB.Det er den tykke udgave, om dem kan spille ps2 spil ved jeg ikke helt, men det kan jeg vel afprøve. Der har aldrig været problemer med den.
|
|
![]() |
|
Har den 4 USB indgange og hukommelseskortlæser? For så er det 60 GB udgaven
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
bump
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |