recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HDHomeRun 4DC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HDHomeRun 4DC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MilloDk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MilloDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HDHomeRun 4DC
    Sendt: 03-November-2016 kl. 10:18
Sælger min trofaste HDHomeRun 4DC, grundet manglende brug - mit smart tv har sgu overtaget for mediecenteret haha Big smile

Fejler intet - har stået gemt væk i et skab 98% af tiden.
Købt for cirka 2 år siden (skud i tågen) - kan ikke finde en kvittering, men skriver gerne under på at den ikke er stjålet eller noget Smile

Befinder sig i Slagelse - afhentes eller sendes gerne - porto splittes mellem os!

HBO: 1000 kr
// MilloDk
Til top
PhuPhyt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhuPhyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 10:51
den byder jeg gerne kr. 700 på. Kan se, at man får en ny til 1450,00 fra hdhomerun direkte. inkl. fragt.

Redigeret af PhuPhyt - 03-November-2016 kl. 11:24
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 11:54
byder 800 pp
Til top
MilloDk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MilloDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 12:18
Nå for pokker - jeg googlede bare lige hurtigt, og så udsalgspriser på 1700+.. Synes også det virkede utroligt, at den havde holdt prisen så godt :D
Jamen bud er modtaget - lader den køre til imorgen formiddag :-)
// MilloDk
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 12:53
Jeg byder gerne 850kr + porto
Jeg går ud fra den kan benyttes på YouSee (jeg har en 2 kanals HDHomeRun som virker, så mon ikke denne også virker).

Redigeret af Prasmus - 03-November-2016 kl. 12:54
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 13:12
900 pp. sidste bud fra min side da jeg ellers går efter en ny :)

Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af MilloDk MilloDk skrev:

Jamen bud er modtaget - lader den køre til imorgen formiddag :-)

Er vi ved at være der ? :)
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 22:26
Blev den solgt?
Til top
MilloDk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MilloDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 20:17
Jeps :-)
// MilloDk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu