|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 15-November-2006 kl. 05:44 |
|
Nu er vi endeligt blevet enige om str. på vores nye husalter derhjemme, og så står valget imellem hvilket en model vi skal vælge. Jeg ville helst have Philip´s topmodel, men med det forbrug vi har, vil det være at skyde langt over målet, at give over 20.000 kr. Derfor er jeg nået frem til at det enten kan være et Samsung 32M71 : http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/files/m71-serien _dk_b2c.pdf El. Philips 32PF7531D : http://www.p4c.philips.com/files/3/32pf7531d_12/32pf7531d_12 _pss_dan.pdf Umiddelbart set de meget ens ud, men er der nogle som har erfaringer med de 2 produkter, som kan fremhæve det ene fremfor det andet ?? Det vil primært blive brugt til tv-kiggeri (TDC-Kabel TV, ikke Selector) samt til lidt dvd-kigning fra min Kiss DP-558, hvor det nok mest er børnefilm der kommer til at køre over skærmen. Prisen er noget nær det samme. Har i noget der kan gøre mig klogere ? Redigeret af Anders1976DK - 15-November-2006 kl. 05:45 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Hvorfor ikke snuppe Philips topmodel 32" 9731 til ca 15k hos TC.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Måske fordi den koster 4k mere end samsung tvét
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Ja men stadig under de 20k som bliver omtalt i første indlæg. Desuden kan den jo også fås til ca 13k syd for grænsen. |
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
|
Jeg har et Samsung LE-40R71b som jeg er 100% tilfreds med.
Jeg har super billede, både på kabel tv og via DVD. Der hvor jeg synes Samsung har en kæmpe fordel er design.. Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes de er sindssygt flotte. Og det har altså også noget at sige når den skal "kone accepteres".. men jeg vil dog ikke gå på kompromis med billedkvaliteten.. (og den er altså efter min mening RIGELIGT god) |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Den er da bestemt også 4k mere værd... |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
2tal har pt et philips 32pf9966 til 12.999 før pris 19000
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja med det er en tussegammel model. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hmm nej, det synes jeg ikke. |
||
![]() |
||
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Jeg havde tænkt på Philips 9731D men den ekstrapris den koster i forhold til de andre, kunne jeg få en ganske udemærket GPS modtager for (Hvilket jeg også skal købe !), så jeg vil helst holde mig nede i det prislejde de andre ligger i. Og helt ærligt, så mener jeg slet ikke jeg vil komme til at udnytte alle de mange funktioner der er i det, med det begrænsede forbrug jeg har. Jeg har det sådan et man skal ikke købe ind, efter hvad der er mest lækkert, men købe det der dækker behovet. Størrelsesmæssigt er jeg lidt i tvivl, ville helst op i en 37", men det leverer Samsung desværre ikke i deres M71-serie. Jeg må ærligt sige at man kommer i tvivl, for Panasonic har jo nogle fine 37" plasma, som TC sælger til en fornuftig pris. Andre steder på forummet tales der jo virkeligt positivt om plasma i forhold til LCD. Igen, det er 112% sikkert at vi 98% af tiden mest kommer til at se tv, igennem TDC kabel-tv, og altså ikke skal bruge det til noget Hi-Tech, el. køre en PC igennem, hvorfor jeg skal finde det bedste app. til tv-kiggeri. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det er ikke er spørgsmål om flere funktioner, men om en bedre billedkvalitet [på 9731]. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil der ved helt almindelig tv kiggeri være en så synlig forskel, at man vil kunne forsvare at skulle op med de 4 klik ekstra, for 9731D´eren ?? Jeg håber lidt at der kan komme nogle kloge hoveder på banen, der kan fortælle om valget på et plasma måske kunne være en mulighed. Der er nemlig ikke nogle rigtig gode 37" LCD-skærme, som jeg kan få for en pris som jeg vil betale. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |