|
Brug for råd til SUB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T_Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2016 kl. 19:32 |
Hej
Har købt en Sonos Connect AMP, og et par Dali Fazon sat højtalere. Nu står jeg og mangler en Subwoofer som passer. Havde bestilt en Triangle Thetis 280, men den var i restordre i sort. Er der nogen der kan komme med en ide til en god kompakt subwoofer i sort. Priside 2500 - 4000 kr. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med fazon subwooferen. Passer jo i designet til dine højttalere
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Gå uden om Fazon subben, den har ikke meget spark i sig. Ift budget og størrelse ville jeg kigge på B&w asw608. (Jeg har haft både Fazon sub 1 og 2).
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg er rigtig glad for min minivee men jeg har ikke det store sammenligningsgrundlag
|
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Jeg kan godt lide Klipsch, og SVS når det kommer til subwoofere :)
Ellers synes jeg B&W ASW 8/10 gør det rigtig godt ift. størrelsen :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |