|
Udvide netværk/acesspoint waoo smart wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2016 kl. 12:45 |
Efter opgradering af fiberforbindelse og et defekt netværkskabel der var trukket ud af huset, under terrasse og ind igen står jeg i den situation at jeg skal omtænke mig netværk.
Idag har jeg 300/300 fiberforbindelse, hvorpå jeg har koblet en AirPort Extreme. Men den kan ikke sende tilfredsstillende hastighed om i mit tv hjørne der hvor den står nu, så jeg tænker lidt at udvide på en holdbar måde. Men hvordan gøres det bedst? En til AirPort Extreme, der tilsluttes den første eller sættes den et sted i huset hvor den får tilfredsstillende signal fra den første AirPort? Redigeret af Bromberg5 - 07-November-2016 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
smider en airport express på. så holder du dig på apple delen, men der er generelt ikke voldsomt mange af de gamle routere der kan håndtere nær gigabit internet forbindelser mere. (og det er desværre ved at være en temmelig gammel enhed. vi mangler ordentlig understøttelse af mu-mimo og ac - den nuværende bygger stadig ikke på den rigtige. det er kun en draft udgave.)
Express'en understøtter til gengæld kun n-netværk. så du skal nok overveje om du kan overleve et sådant kompromis.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Tak for svar, vedr manglende ac dækning, så er det derfor jeg ville købe en Extreme mere
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Er der nogen der har waoo smart wifi? SKaL man have ekstern router? I opsætningsguiden fremgår det, men jeg syntes ikke det giver mening
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |