|
S: HDHomeRun 4DC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2016 kl. 10:18 |
Sælger min trofaste HDHomeRun 4DC, grundet manglende brug - mit smart tv har sgu overtaget for mediecenteret haha
![]() Fejler intet - har stået gemt væk i et skab 98% af tiden. Købt for cirka 2 år siden (skud i tågen) - kan ikke finde en kvittering, men skriver gerne under på at den ikke er stjålet eller noget ![]() Befinder sig i Slagelse - afhentes eller sendes gerne - porto splittes mellem os! HBO: 1000 kr
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
PhuPhyt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den byder jeg gerne kr. 700 på. Kan se, at man får en ny til 1450,00 fra hdhomerun direkte. inkl. fragt.
Redigeret af PhuPhyt - 03-November-2016 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
byder 800 pp
|
|
![]() |
|
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Nå for pokker - jeg googlede bare lige hurtigt, og så udsalgspriser på 1700+.. Synes også det virkede utroligt, at den havde holdt prisen så godt :D
Jamen bud er modtaget - lader den køre til imorgen formiddag :-) |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Jeg byder gerne 850kr + porto
Jeg går ud fra den kan benyttes på YouSee (jeg har en 2 kanals HDHomeRun som virker, så mon ikke denne også virker). Redigeret af Prasmus - 03-November-2016 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
900 pp. sidste bud fra min side da jeg ellers går efter en ny :)
|
|
![]() |
|
Er vi ved at være der ? :) |
|
![]() |
|
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Blev den solgt?
|
|
![]() |
|
Jeps :-)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |