|
S: 5.1, SVS; Dali, Nad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2016 kl. 19:59 |
Jeg søger i første omgang inputs til en prissætning og påtænker et komplet salg, selvom jeg ved det er langt sværere, men prøves tænker jeg det skal:).
Systemet består af: (kan evt ses i linket) - http://forum.recordere.dk/opdateret-mickers-mini-stue-bio-v3_topic131353_page4.html Panasonic CX700 55" fra sep 2015 - har 3 tordenfluer "i" sig. (kvittering haves) Dali Fazon LCR/Motif samt 2 standere. Samlet ca 4 år gamle 4 hvide en sort (ingen kvittering) SVS SB2000 fra ca april 2015 - der er 5 års garanti på fra SVS. (Kvittering haves) Soundpathfødder Nad T777 fra feb 2012 (Kvittering haves) DSpeaker Antimode 8033 Cinema fra ca april 2015 (kvittering haves) Bluesound Node 1. (Kvittering haves, men husker ikke købs dato pt) Mistral AV 232 med UNNU ALU 1 fødder. SVS Soundpath subfødder Logitech Harmony Smart Nypris på sættet er 63.400. - Bluesound og cx700 er eneste ikke stadig aktuelle modeller. 33.000kr blir prisen Redigeret af Bromberg5 - 19-November-2016 kl. 09:26 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu med pris
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Hvor er det henne i DK ?
Jeg kunne godt være interesseret i din SB2000 såfremt vi kan finde en rimelig pris. Hvis du venter på en der vil købe hele molevitten, så kommer du til at vente længe ![]() |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Enig! Samlet salg vil være tæt på umuligt, med mindre du går væsentligt ned i samlet pris for at "skyde det af"
|
|
![]() |
|
Bo F ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 22 |
hejsa Bromberg5
hvad skal du have for dine 5 Dali Fazon LCR/Motif mvh bo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |