|
Anbefaling af Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2016 kl. 13:11 |
Hej Recordere.
Skal bruge en god router hjemme. Hvad anbefaler i?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mon ikke dit indlæg hører til i gruppen "netværk"??? men bortset fra det - Asus laver generelt nogle ganske udmærkede routere. Men det kommer meget an på hvilken udbyder du har. De leverer som oftest routere med selv. - Dertil kommer så hvad det er du egentlig har brug for. hvor mange enheder skal den servicere, blandet OS miljø? understøtter dine enheder ac, n eller hvad?
Med andre ord. hvis du vil have man skal kunne hjælpe dig, så er mere information desværre nødvendig. lidt som at spørge "anbefal mig en bil" - og jeg ville jo straks sige ferrari, mens andre vil sige porsche - indtil du måske siger, hov. jeg har 4 unger der skal med og du i virkeligheden har brug for en minibus.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Som Claus J. rigtigt skriver, så ville de nævnte forhold, være rart at vide. Ligeså størrelsen på dækningsområdet.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
.... ja, eller om du vil have vinterdæk eller sommerdæk monteret fra start...
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Apple enheder, så vil jeg personligt holde mig fra Asus. Især iOS enheder, har det skidt med Asus routere.
Har selv haft haft AC66, AC68 og AC 87. Alle laver knas med iOS, dette kan selvfølgelig være blevet bedre. Jeg vil anbefale Netgear Nighthawk, model ja det afhænger lidt af, hvad du har brug for af "kræfter" |
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Jeg har en Asus AC88U, den fungerer fint med min iPad og min kones iPhone. Generelt har Asus super nem opsætning, og denne har masser af hastighed 🙂
|
|
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
|
![]() |
|
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Køb en Unifi Security Gateway... det er en spitze router :)
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeg har Asus RT-AC3200 og den kører PERFEKT med alt det Apple jeg kaster efter den. Jeg har haft AC87 og AC68 og heller ikke de har drillet mit iOS udstyr. Jeg mener som andre i tråden at ASUS er noget at det bedste du kan få lige nu.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Jeg har lige købt nyt og aldrig haft bedre netværk
en Ubiquiti EdgeRouter PoE - ERPoe-5 og 2 stk access points Ubiquiti UniFi UAP-AC-LITE 2.4/5GHz Jeg har aldrig haft bedre net her i vores 2 plans 195 m2
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Asus ac68u. Kører perfekt med alt Apple.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
asus er sjovt nok også det eneste mit apple-udstyr har været nogenlunde glad for. tror måske mere der har været andre forhold i Kallespears udfordringer som har spillet ind.
min ældgamle N56U (har haft 2 af dem, den ene blev godt nok ristet i et tordenvejr hvor der åbenbart kom noget rogue strøm gennem. - det ristede så også også netværksporten i min gamle pc.) Redigeret af claus_jac - 18-November-2016 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Er meget glad for min Netgear R7000 ,kig evt på smallnetbuilder der er også rigtig mange anmeldelser
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |