recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af Router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af Router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling af Router
    Sendt: 16-November-2016 kl. 13:11
Hej Recordere.

Skal bruge en god router hjemme.

Hvad anbefaler i?
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2016 kl. 21:35
mon ikke dit indlæg hører til i gruppen "netværk"??? men bortset fra det - Asus laver generelt nogle ganske udmærkede routere. Men det kommer meget an på hvilken udbyder du har. De leverer som oftest routere med selv. - Dertil kommer så hvad det er du egentlig har brug for. hvor mange enheder skal den servicere, blandet OS miljø? understøtter dine enheder ac, n eller hvad? 

Med andre ord. hvis du vil have man skal kunne hjælpe dig, så er mere information desværre nødvendig.

lidt som at spørge "anbefal mig en bil" - og jeg ville jo straks sige ferrari, mens andre vil sige porsche - indtil du måske siger, hov. jeg har 4 unger der skal med og du i virkeligheden har brug for en minibus.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 00:12
Som Claus J. rigtigt skriver, så ville de nævnte forhold, være rart at vide. Ligeså størrelsen på dækningsområdet. Thumbs Up 
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2005
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 05:42
.... ja, eller om du vil have vinterdæk eller sommerdæk monteret fra start...
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 06:25
Apple enheder, så vil jeg personligt holde mig fra Asus. Især iOS enheder, har det skidt med Asus routere.
Har selv haft haft AC66, AC68 og AC 87. Alle laver knas med iOS, dette kan selvfølgelig være blevet bedre.

Jeg vil anbefale Netgear Nighthawk, model ja det afhænger lidt af, hvad du har brug for af "kræfter"
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 09:39
Jeg har en Asus AC88U, den fungerer fint med min iPad og min kones iPhone. Generelt har Asus super nem opsætning, og denne har masser af hastighed 🙂
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-November-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 10:32
Køb en Unifi Security Gateway... det er en spitze router :)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Apple enheder, så vil jeg personligt holde mig fra Asus. Især iOS enheder, har det skidt med Asus routere.
Har selv haft haft AC66, AC68 og AC 87. Alle laver knas med iOS, dette kan selvfølgelig være blevet bedre.

Jeg har Asus RT-AC3200 og den kører PERFEKT med alt det Apple jeg kaster efter den. Jeg har haft AC87 og AC68 og heller ikke de har drillet mit iOS udstyr.

Jeg mener som andre i tråden at ASUS er noget at det bedste du kan få lige nu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 19:42
Jeg har lige købt nyt og aldrig haft bedre netværk
en Ubiquiti EdgeRouter PoE - ERPoe-5
og 2 stk access points Ubiquiti UniFi UAP-AC-LITE 2.4/5GHz
Jeg har aldrig haft bedre net her i vores 2 plans 195 m2
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 20:13
Asus ac68u. Kører perfekt med alt Apple.
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 13:14
asus er sjovt nok også det eneste mit apple-udstyr har været nogenlunde glad for. tror måske mere der har været andre forhold i Kallespears udfordringer som har spillet ind.

min ældgamle N56U (har haft 2 af dem, den ene blev godt nok ristet i et tordenvejr hvor der åbenbart kom noget rogue strøm gennem. - det ristede så også også netværksporten i min gamle pc.)

Redigeret af claus_jac - 18-November-2016 kl. 13:20
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 15:52
Er meget glad for min Netgear R7000 ,kig evt på smallnetbuilder der er også rigtig mange anmeldelser
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu