|
Hvor ses sidste genstart af pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2016 kl. 13:09 |
|
Hej
Jeg har en pc som altid er tændt Jeg har sat til at genstarte hver nat, men i hvilken log kan jeg se om den rent faktisk gør det? takker
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.isunshare.com/windows-10/6-ways-to-open-event-viewer-in-windows-10.html
|
||
![]() |
||
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
|
Takker Jeg har forsøgt at gennemskue logbogen. Hvilken mappe skal jeg kigge i og hvad skal linjen hedde som henviser til en genstart?
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Kig i System Loggen.
Du kan se efter Source=Eventlog. Her kan du se hvornår den stopper og starter. Her er pc genstartet. Eller kig efter Source=User32
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Åbn kommandoprompt og skriv systeminfo så får du sidste start uden at skulle kigge i event loggen
Redigeret af fiskerendk - 18-November-2016 kl. 14:31 |
||
![]() |
||
|
Takker fandt den, men den er godt gemt af vejen
|
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
åben kommandprompten og skriv: net stats srv
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Det er også derfor du kan sætte et filter på, så du kun se visse Source.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |