|
KØBES: Panasonic 55" VT50/VT60 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2016 kl. 19:12 |
Hej Derude
Hvis der er nogen, som står og vil sælge deres Panasonic 55" VT50 eller VT60 - så hører jeg gerne fra Jer... Mvh Mads |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- folk holder åbenbart på guldet. . .!
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Hehe har selv en 65VT50 - men kunne godt bruge en 55" også ;-)
|
|
![]() |
|
Ellers må jeg ned over grænsen og hente et ;-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du er optimist hvis du tror du kan finde et plasma TV
|
|
![]() |
|
Hvorfor?
Der er da en god håndfuld til salg i Tyskland og lige oprettet et på dba - men desværre kun 50" Men ja ender nok med at jeg skal ud og køre lidt ;/) |
|
![]() |
|
J.Nico ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2016 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 3 |
Hej
Jeg ved godt tråden er GAMMEL, men jeg har 1 stk. 55" VT50 som jeg overvejer at sælge. ![]() Måske der var andre der manglede et? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Skriv hvor det er og forventet pris, så er det lettere at vurdere ![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
J.Nico ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2016 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 3 |
Det befinder sig i Holstebro.
Jeg kan kun finde et andet til salg, det er på dba og der er det sat til salg til 8.000kr Men jeg tænkte selv 6.000kr ![]() |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Skal ikke kunne sige prisen, men tænker mere at tv'et er 4 år gammelt og nu er 4K standard og de tv findes til 5.000 kr i 55". Man kan altid diskutere billedkvalitet, men vil tro selv 6.000 er lidt for optimistisk. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Hej Casper
Jeg kender ikke værdien af det, jeg tog bare udgangspunkt i det ene tv jeg kunne finde til salg.. Og jeg er heller ikke 100% fast besluttet på at sælge det endnu, men nu må vi se. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |