|
samsung smt-h3126 |
Besvar |
Forfatter | |
jenny
Junior bruger Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-November-2016 kl. 16:18 |
Jeg har fået den gamle yousee boks (uden kort og desværre også uden fjernbetjening), men kan ikke finde ud af om den virker... Den tænder godt i starten, den "booter", derefter "loader" den og så ikke mere. Som om den går i Strømbesparende mode. Er der et eller andet man skal trykke på eller holde nogle knapper nede, så den kan starte op som en "normal" HDD-optager og ikke som en yousee-boks???
Jeg ville bare bruge den som en simpel HDD-optager/tuner og ikke forbinde den til nettet. Eller er den bare til skrot? Jen
|
|
Jen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden kort så er den en som helt normal HDD Recorder,men du skal have en Remote til den, ellers er den ikke meget værd, der kan f.eks ikke optages uden. Du har vel levering fra You See, ellers kan den ikke bruges til noget. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
Jo , jeg får tv fra You see, men den dur nok bare ikke, når den ikke vil starte op rigtigt. ja, ja. Tak for svaret.
|
|
Jen
|
|
Tubbe
Bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Funktioner
Tak(0)
|
Taget fra et indlæg på forum yousee
Sluk boksen bagpå. På boksen holder du tasterne menu, OK og pil op trykket ind (kaldes abegrebet). Mens du gør det, tændes boksen bagpå, samtidig med at du statig holder tasterne trykke ind. Når der står codn i boksens display slipper du tasterne. Boksen tæller nu op til 99. Vent indtil boksen går i STB. Tænd boksen. |
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jenny hvor bor du?
Jeg har vist 2-3 fjernbetjeninger til at ligge du gerne må en af. jeg bor i Aarhus
|
|
Ning
|
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor bestiller du ikke den nye yousee boks?
Den er da meget bedre.
|
|
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har prøvet at holde knapperne inde, og der kommer til at stå codn i displayet, men så står den bare og skifter mellem "boot" og "load" hele tiden - ingen kanaler kommer frem på skærmen, og antennekablet virker fint ellers og det er nyt og afskærmet. ??? Måske virker den bare ikke.
|
|
Jen
|
|
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
Pænt af dig, men jeg bor i København. Og desværre ser det ikke ud til at jeg kan få liv i boksen, vil ikke vise nogle kanaler af uforklarlige årsager. Starter op med at vise You see logoet på skærmen og siger så at input er kopisikret ???. Jeg har ganske almindelig kabel tv fra You see, der ellers virker fint.
|
|
Jen
|
|
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke lige behov for den nye You See boks. Det havde bare været rart med lidt ekstra plads at optage på, hvis jeg altså kunne få den gamle boks til at virke, men det virker ikke sådan, desværre.
|
|
Jen
|
|
st1
Bruger Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din boks kommer nok desværre ikke til at due (uden særlige tiltag). Du har arvet en, der ikke virkede mere - det blev mest tydeligt da UIen blev grøn sidste år. Den er sandsynligvis (men af uvisse årsager) ikke blevet opdateret med software i lang tid inden da. Men er så forsøgt opdateret med software. Bootloaderen på meget gamle bokse ser ikke ud til at kunne fungere sammen med de nyere software versioner. Når den først har fået en nyere softare installeret sammen med en gammel boot-loader, så hænger den i boot-load løkken. Da du derfor ikke kan få en nyere bootloader version installeret over kablet, kommer du aldrig til at kunne opdatere boksen, som derfor ikke kommer til at due. Sorry. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |