|
Vurdering? Denon AVR-X4100W og Dynaudio X14 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2016 kl. 15:11 |
Jeg overvejer at
skille mig af med mit surroundsystem undtagen subwooferen, som jeg så
vil bruge i et mere enkelt setup sammen med min Hegel H160
integrerede forstærker.
Hvad ville en fair brugtpris derfor være for dette: 1) Denon AVR-X4100W surroundreceiver i sort 1 år og 2 mdr. gammel, dvs. stadig næsten 2 års garanti tilbage (Hifiklubben giver 3 års garanti) Meget velholdt. Kvittering haves. Er stort set identisk med Denon AVR-X4200W, som Hifiklubben solgte til 7999,- indtil her engang ca. oktober i år, dvs. AVR-X4200W har DTS Neural:X og kan styres fra tablets, men ellers ser jeg ingen forskelle overhovedet – du kan sammenligne her. (klik på Comparison og vælg AVR-X4200W og AVR-X4100W, som så vises side om side sammen med den nyeste model AVR-X4300H)
2) Dynaudio Excite X14 standerhøjttalere i sort 2 år meget velholdte nypris 7000,- (kvittering haves) Argon Damping Feet (light) medfølger – hver højttaler står nemlig på sådan nogle (nypris 249,- pr. sæt) Dynaudio vægbeslag kan evt. også medfølge (nypris 1330,- pr. sæt) På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mange højtalere drejer det sig om, og hvilke farve?
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Et sæt i sort |
|
![]() |
|
Har bestemt mig for, at beholde tingene lidt endnu, for lige at blive helt sikker på, at det er det rigtige, jeg gør mht. at sælge dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |