|
S: MacBook Air |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2016 kl. 15:24 |
|
Jeg er blevet sendt i byen af min kæreste, fordi hun har en MacBook Air, som hun aldrig bruger længere. Der er tale om en ældre sag, så spørgsmålet er, om den egentlig er noget værd længere.
Der er tale om følgende model: https://support.apple.com/kb/SP617?viewlocale=da_DK&locale=en_US Lidt billeder: https://1drv.ms/i/s!AnQGFPVjPLcZgpodvBG3GUSZXxPIIg https://1drv.ms/i/s!AnQGFPVjPLcZgpoenp4cZrAXSYgngA https://1drv.ms/i/s!AnQGFPVjPLcZgpocSJbT_Xnyp8L7UA Der er et par ridser på skærmen, og der mangler en "dut" på undersiden. Hvad vil man kunne få for sådan en i dag? |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
FEJL. Redigeret af Brixen - 19-September-2016 kl. 19:07 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
|
Hej
Er der kvittering på den? Ved du om den kan opgraderes mht. ram? fra 2 til 4 GB. Hvor lang tid holder batteriet? Fungerer den som den skal? ... også trackpad'en? Mvh |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvis du gad læse linket, ville du finde svaret på ram ![]() |
||
![]() |
||
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
|
Jeg har skam læst linket. Så det gad jeg godt...
"2 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM på hovedkortet (maks. 4 GB)". Men jeg mindes at det er noget med at de ram er loddet på? Så kan man uden større besvær opgradere, og med uden besvær mener jeg, altså hvor man ikke skal lodde. ... og du har ikke svaret på mine andre spørgsmål...men det er jo ikke sikkert at du gider det. Redigeret af MikeD - 09-September-2016 kl. 10:53 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg er ikke sælger, så det gider jeg ikke ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Haha, touché. I see what you did there. God fredag derude ![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
|
Det er vist forkert, hvad jeg skrev. El Capitan kan installeres på 2 GB RAM.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
|
Jeg kan sige så meget, at det er OS X El Capitan v. 10.11.6, der kører på maskinen nu.
Der medfølger ikke umiddelbart kvittering, da den er relativt gammel. Min kæreste vil forsøge at lede efter den, men da der i øvrigt ikke er reklamationsret på den længere, så betyder det vel heller ikke så meget? |
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
Hvilken model id har den? :)
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
Skal tilføjes, at vi sælger, fordi vi gerne vil have en iPad Air i stedet, så hvis nogen ligger inde med en iPad Air og er interesseret i at lade den indgå i en handel, så vil vi være positivt stemt overfor det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |