|
B/S samsung 60ks7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2016 kl. 19:32 |
Jeg fik dette tv til en fornuftig pris fordi jeg var hurtigt ude. Desværre var jeg lidt for hurtigt ude og det er 4 cm for stort til væggen og ALT for stort til fruen ;)
Enten ender det med at skulle stå på et tvbord, eller også skal jeg ha et mindre. Jeg overvejer bla ks8005, og vil derfor gerne se hvad det kan indbringe af bytteforslag på max 55" eller i rent salg |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et ju7005 55 tommer, mener det er 11 måneder gammelt.
- har også et 50t panasonic jeg vil gerne bytte, og give lidt dollars oveni. det befinder sig i aalborg :) |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Tak for svar. Skal det være bytte må det meget gerne være 2016 model og på sjælland
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hva skal den koste i handel? Har et Panasonic cx700 - 55" evt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |