|
Hvad ville i gøre |
Besvar |
Forfatter | |
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-December-2016 kl. 08:26 |
Godmorgen allesammen
Så stod pæren af i den gamle projektor. Lidt nederen her i den søde og Mørke juletid, men har selvfølgelig en ny pære på vej. Men efter et lille besøg hos lokale Panasonic pusher, hvor jeg får at vide, han vil smide en PT 6000 efter mig til 12 kilo, så kommer jeg sgu lidt i tvivl. Ingen tvivl om, at jeg godt kan vride et år eller 2 mere ud af den gamle Epson, og til den tid så kan jeg garanteret få en PJ der både understøtter 4K og HDR til en pris jeg kan betale. På den anden side, så syntes jeg den Panasonic stadig er fed selvom det er en ældre model. Hvad ville i gøre. Skal jeg fise i den forældede Panasonic og udsætte de nye formater en 4-5 år, eller blive på den gamle 1-2 år endnu Pft Wads
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt ville jeg kikke efter en på der kan 4K
Så brug din epson med ny pære et års tid endnu. Og se hvad marked byder på. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver sgu svært til under 50 stærke. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja nu
Men om et år eller to
|
|
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du risikerer at komme til at vente mere end 1 år på ægte 4K projektorer til 12.000 dkr.
Og PT-AT6000E er da ikke forældet selv om modellen er nogle år gammel. Den er full HD og den motorstyrede kvalitetsoptik er på ingen måde forældet - det er ikke sikkert at en 4K chip bag en discount optik vil være bedre end PT-AT6000E. Der er flere kvalitets parametre end blot antallet af pixels. Mvh
|
|
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dejligt at jeg ikke er den eneste der kan se dilemmaet. |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Computer city har den til 11.500 kr. så 12k er for dyrt.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
De 500 kr. ekstra hos en autoriseret forhandler med "gammeldags" butik og tilhørende rådgivning/demonstration kan da være godt givet ud - Så prisen på 12.000 kr er da bestemt rimelig.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvis du syntes det så er det jo sådan det er.
Personligt giver jeg ikke en døjt for den "rådgivning" jeg får. Men jeg har jo ikke været i den butik du har været i så måske de er gode der :) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville overveje Epson
Du får ikke ægte 4K men du vil blive i stand til at afspille 4H Uhd og efter 4-5 år kan det så være at ægte 4K projektorer er kommet ned i pris
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
wads
Funktioner
Tak(0)
|
Har kigget på den, men det er lige over budgettet pt, og jeg tror faktisk at merprisen for en 9300 er givet godt ud. Men igen, så skal der spares lidt først, også er vi tilbage til 1-2 år :) men enig, de er fede de nye Epson
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |