|
Spille computer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2015 Sted: brøndby strand Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2016 kl. 19:34 |
|
Hej alle i kloge hoveder mangler lidt julehjælp
Min dreng på snart 11 skal ha en computer til at spille på primært Minecraft priside 4 til 6000 men al hjælp er velkommen 👍🏼👍🏼 På forhånd tak for hjælpen |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Det er desværre et dårligt tidspunkt af året, at du spørger på. Både Intel og AMD kommer med nye CPU'er og Motherboards i de næste uger. Jeg har læst at Minecraft ikke kræver den helt vilde hardware, men din søn vil blive ældre og jeg kan kun anbefale at I køber et system han kan vokse med. Jeg vil anbefale enten en Kaby Lake Cpu fra Intel eller en ZEN cpu fra AMD. Hertil enten et GTX 960 Grafikkort fra nVidea eller et RX470 fra AMD. Men Cpu'erne kommer nok først på markedet i løbet af foråret. Jeg ved ikke om han kan vente så længe. Du kan læse mere i min tråd: Ny Generation af CPU'er. Den vil blive opdateret løbende. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Dette ku' måske være en mulighed
- Vision Family fra mm-vision.dk.
Den kan det du efterspørger og mere til. Den har Asus Mb, i5 SkyLake cpu, 256 SSD, 8GB Kingston ram, Asus 1050Ti 4G grafikkort. Kan sendes gratis med GLS og er klar til brug + 2 års fuld garanti. Den ligger lige en smule over dit budget. Jeg er selv en yderst tilfredse ejer, af en af deres kraftigere PC'er, i efterhånden mange år.
![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
|
Min dreng har lige købt en komplet computer (brugt) her fra til 4800kr:
Den skal primært også bruges til Minecraft her i starten.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Kan kun bakke up omkring Rolands forslag. Er selv ejer af en MMVision spille PC og er yderst tilfreds med produktet, prisen og service. |
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
![]() |
||
67mfhe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2016 Status: Offline Point: 3 |
|
Har købt denne for et par måneder siden. Fungerer upåklageligt og masser af hastighed for pengene http://topdata.dk/product.asp?product=10941
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej.
Ja det er endnu et forslag noget over trådstarters budget. Men på en af Topdata's andre sider er der er et endnu bedre tilbud, men til DKK 6.999 For de 1000 kr ekstra får man både en 24" skærm. Og ikke et GTX 1060 med 3 GB, men et GTX 1060 med 6 GB. GTX 1060 med 6 GB har en kraftigere Grafik processer end udgaven med 3 GB. Men der mangler stadig en Windows 10 til 799 kr. Jeg ved ikke hvad trådstarter syntes? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Da mine unger for nogle år siden spillede minecraft, så var min oplevelse, at det er det mest ringet kodet spil der nogensinde er lavet, og tager så voldsomt med ressourcer så man begriber det ikke. Det kan få selv en rimelig heftig maskine til at gå helt i knæ. Det udnyttede heller ikke evt krafterne i et GFX kort, men kørte ren CPU og flere GB RAM. Jeg ved ikke om nyere opdateringer har ændret på dette. |
||
![]() |
||
|
Hej. Jeg har set at der findes flere videoer på YouTube med folk der spiller MineCraft på Intels Indbyggede Grafik. jeg vil prøve at tænke lidt utradionelt for at bringe prisen ned i nærheden at trådstarters budget. Med udgangspunkt i TopData's løsning med GTX 1060 med 6 GB Ram kunne man måske spørge om hvad systemet UDEN GTX 1060 kortet koster? Eller bede om ikke at få monteret GTX 1060 kortet, men at få det leveret i en forseglet indpakning og regne med at det kan sæges til anden side for 1600 kr. Det er 70% af Nypris. Men hvis man skal spille på Intels Indbyggede Grafik vil jeg igen anbefale at man venter på Intels nye CPU'er Kaby Lake. De bliver introduceret om få uger og kan leveres til foråret. Her er et uddrag af dens fordele: 'Kaby Lake features a new graphics architecture to improve performance in 3D graphics and 4K video playback. It will add native HDCP 2.2 support, along with fixed function decode of H.264, HEVC Main and Main10/10-bit, and VP9 10-bit and 8-bit video. Hardware encode is supported for H.264, HEVC Main10/10-bit, and VP9 8-bit video. VP9 10-bit encode is not supported in hardware.' Fra dette link: Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
|
Er nu ret sikker på at Minecraft i den grad benytter GFX-kortet. Min ældre Asus N71 med en 2,5GHz i5 har ihvertfald ret meget besvær ved at trække Minecraft når knægten spiller online, og det regner jeg stærkt med er pga. GFX kortet. På følgende side kan man se nogle Minecraft benchmark resultater. Win10 64 Intel Core i7-4510U 8GB/1600MHz ram Intel HD Graphics 4400: 34-62 FPS Nvidia GeForce GTX 850M:140-170 FPS
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
67mfhe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2016 Status: Offline Point: 3 |
|
..
Redigeret af 67mfhe - 01-December-2016 kl. 17:06 |
||
![]() |
||
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2015 Sted: brøndby strand Status: Offline Point: 30 |
|
Puhaa ja hvem sagde det skulle være nemt kigger lidt nærmere på den fra mm-vision den skal helst være lige til at gå til da jeg ikke ligefrem er nogen computer haj selv
Tak for hjælpen i er fantastiske 👍🏼👍🏼 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |