recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tidsforbrug på Panasonic TH37PV60EH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTidsforbrug på Panasonic TH37PV60EH

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Tidsforbrug på Panasonic TH37PV60EH
    Sendt: 15-November-2006 kl. 21:35
Hej !

I forbindelse med break in på min nye plasma ville det være meget rart at vide hvor mange timer skærmen har kørt ?

Hvordan ser man dette, hvis man altså kan ?

Og hvis ikke, hvordan holder I så styr på det, sidder I og noterer de timer I ser ?

Og som jeg har spurgt til i en tidligere tråd, er der mulighed for at se de justeringer man har valgt på en anden måde end de latterlige farvebjælker uden nogen form for talangivelse ??

Jeg tænker naturligvis på at hvis man eks. fik sin skærm ISF Kalibreret så er det sku lidt kedeligt at skulle måle med en lineal på skærmen hvad settingen er ? I tilfælde af at dette skulle sættes op igen, modsat eks. min Toshiba skærm om har angivelse med et tal ( smart og sådan burde det være på alle efter min mening )

Er jeg virkelig den eneste som syntes dette ikke er godkendt ifht. alle de roser I ellers giver panasonicen ? og hvorfor mener I andre ikke at dette ikke er et problem.

Pft.

Thomas

Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 22:09
Man kan bare angive antallet af tastetryk fra starten af bjælken, når man opgiver sine indstillinger.

Der er i alt 64 tastetryk i løbet af bjælkerne (undtagen for skarphed) og midten når man ved at taste 32 gange.

Til top
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Oktober-2006
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Man kan bare angive antallet af tastetryk fra starten af bjælken, når man opgiver sine indstillinger.

Der er i alt 64 tastetryk i løbet af bjælkerne (undtagen for skarphed) og midten når man ved at taste 32 gange.

Jo det har du da ret i, men det havde nu været nemmere med en angivelse ?

Er der nogen som har bud på det med tidsforbruget ??

Mvh Thomas
Til top
Kristensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2006
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2006 kl. 08:51

Hej - det har tidligere været oppe - prøv at se dette link:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=406157&h ighlight=service+menu+px60

(ignorér indlæg nr. 2 som er bruzzie's FAQ, da denne kun virker på US-modeller)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu