|
Aktive højtalere til 5,1 system |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-December-2016 kl. 19:10 |
Jeg har planer om et enklere setup og har kastet min kærlighed på Oppo udp 203, som med sine analoge udgange vel kan tilsluttes aktive højtalere direkte?
Jeg tænker i første omgang at spille med et sæt stereo, kan prisen rammes kører jeg gerne 5.1 med det samme. Jeg beholder min SVS Sb2000 til det setup og søger nogle mindre højtalere. Saxo 1 har været i mine overvejelser og ligeledes Saxo 5. Dernæst et sæt brugte Dynaudio Xeo 3. Gulvhøjtalere bliver for store. Hvad er der ellers af aktive der bør overvejes?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor sker volumenreguleringen og kalibrering i forhold til rummet (forsinkelse, niveauer, equalizer)?
Klaus |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Equalizer jeg ligeglad med. Volumen bilder jeg mig ind at have læst kan stilles via oppo ligesom crossover
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du være sikker på, ellers går det noget fløjten......
Klaus |
|
Korsbæk
Super bruger Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke noget problem at bruge en OPPO bluray afspiller med analog ud til aktive højtalere der er flere der bruger med AVI dm5 til surround hddaudio.net
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |