|
Router til USB pen Wi-Fi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2016 kl. 10:48 |
Jeg anvender en USB pen med et Sim kort i til min Wi-Fi forbindelse når jeg er væk fra hjemmet.
Nu kunne jeg godt tænke mig at bruge samme USB pen sammen med en router, således at flere brugere kan bruge pennens Wi-Fi samtidig. Jeg har lidt tummel med at finde en router som vil virke med ovennævnte USB pen. Jeg ville være glad for et godt råd i den forbindelse. Evt fabrikat og mærke på en anvendelig router ville være top-klasse. Tak ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De fleste af de større ASUS routere kan. Jeg ved at f.eks. RT-AC68 kan, da jeg selv har den. Men AC87 kan også, og muligvis også AC66.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 06-December-2016 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
Tak for svarer
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
Hej. Etr godt sted at starte er at kigge på fabrikanternes Compatibility Lists: De passer ikke altid. Det kan bl.a. komme an på firmware versioner. Men der er der jeg ville starte. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvorfor køber du ikke et mifi modem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |