|
iPhone 5s dør med nyt batteri |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2016 kl. 16:23 |
Hej
Har skiftet batteri (originalt) på en 5S'er Når der er 40-50% tilbage ifølge indikatoren går den ud?? Har hard resat den, slået opdatering af apps i baggrund fra, gendannet den vha ITunes, haft simkortet ude og sat det i igen, den kører på wifi når muligt Hvad overser jeg?? Simkortet er et der er klippet til, men det burde vel ik kunne få den til at dø ved 40-50% strøm? Er ik sikker på jeg fik monteret skruerne over pladen (4 styk) korrekt, men så burde den vel enten ikke virke elller aflader helt til 0% inden den går ud?? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din telefon kender ikke dit batteris karakteristik. Hvordan man resetter det ved jeg ikke.
Det kan også være at dit nye batteri har en fejl. Klaus |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder som om batteriet er et af de omtalte, defekte batterier, som apple er i færd med at ombytte..
M.v.h. |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det lyder meget som et batteri hvor der er en celle der er klappet sammen.
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar - jeg tager fat i leverandøren af batteriet og hører om jeg kan få et nyt :)
Kan man finde en app eller andet der kan tjekke om batteriet er ok? Det er (selvfølgelig) købt på nettet, så jeg kan ikke lige smutte ned med det...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |