|
Fejl ved udskrift |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2016 kl. 17:05 |
Hej
Jeg har en HP laserjet cp1217 så er begyndt at drille. Det er som om den laver skygge ved tal og ved lodrette sorte streger er der rød og blå streg. jeg syntes ikke jeg har nogle former for valg af kalibrering i printer indstillinger. jeg har forsøgt med nye toner |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tyder på at du oplever 2 fejl.
Den ene fejl består i precision af placering imellem farverne og den kan man sikkert kalibrere sig ud af med et indbygget værktøj. Den anden fejl er nok at det som du printer er i RGB format, så oplever man ofte at den sorte tekst består af alle farver og derved ser lidt ulden og tykkere ud. Det ser værre ud hvis printeren har problemer med precisionen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Hej Så blev et spørgsmål til to ![]() Hvordan kalibrere jeg og hvordan lave jeg formatet om? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
http://support.hp.com/us-en/document/c01691296
Heraf fremgår det også, at du har fået noget software med printeren., som hedder HP Toolbox, der (måske) kan løse problemet.
|
|
![]() |
|
jeg har prøvet at installer HP Toolbox men det vil den ikke. |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det ser ud som om du kan udskrive en testside ved at holde "Resume" knappen nede i 2-3 sekunder.
Jeg gætter på at du nok har Windows 10 og at den udskriver ved at benytte den medleverede Windows driver. Men den driver har ikke HP Toolbox med til kalibrering. Mit bedste bud vil nok være at installere en Windows XP eller Windows Vista og dernæst lave kalibrering via HP Toolbox.
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
jeps kommer nok til at starten en xp maskine op
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Jeg har nu spændt xp på og har mulighen for at kalibre men det hjælper ikke det store
se udskrift bemærk HP og lavender farverne er forskudt
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19558 |
Jeg tror at du skal ønske dig en ny printer i julegave......
Klaus |
|
![]() |
|
jeg ved godt det ser dårligt ud men der kan ikke uploade mere end 200kb
selve udskriften er flot men den har de forskydninger få steder
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
fuseren lugter lidt som om den skal skiftes. (den enhed der brænder tonerpulveret fast) men spm er om det ikke kan betale sig at købe en ny printer i stedet.
|
|
![]() |
|
Den fuser hvad koster sådan en findes den på ebay? den piber lidt når den tager papir, kan den lave den udskrift fejl hvis der er et hjul der går stramt
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |