recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Handshake problem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Handshake problem?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Handshake problem?
    Sendt: 11-December-2016 kl. 23:39
Jeg har et Sony X90C koblet på en Yamaha RX-V2067 via ARC.
For en måned tid siden var der pludselig ingen lyd, jeg troede det var kablerne, så skiftede med et andet sæt uden resultat.
Jeg opdaterede firmware på receiveren, og indstillede forskellige parametre jeg mene kunne være årsagen (børnene kunne jo have pillet), og fik det til at virke.
Nu her nogle uger senere virker lyden ikke igen. Jeg har kontrolleret indstillingerne er de samme som sidst.
Min søn har på et tidspunkt slukket på kontakten på væggen, fordi lyden ikke virkede, og da han tændte virkede det igen.
Det fik mig til at tænke om jeg kunne være rendt ind noget handshake problematik?   

Nogen tanker eller gode råd?
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 14:47
Hvor langt er dit kabel træk?
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 15:38
En meter.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 08:45
Hmmm ja så er det da ihvertfald ikke længden :) hvilke mærke hdmi kabel bruger du? det kan ikke være en løs forbindelse i selve reciveren eller fjernsynet? har du prøvet at rokke/vippe lidt med stikket? Det kunne være en lodning der ikke har det for godt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu