|
Travel case til BeoPLay H7 Hovedtelefoner? |
Besvar |
Forfatter | |
MathiasON
Junior bruger Oprettet: 14-Januar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2016 kl. 12:26 |
Hej,
Jeg har for noget tid siden købt et par H7 bøffer, men er utrolig træt af at B&O ikke tilbyder en hardcase til dem da jeg rejser en del... Er der nogen der ved om man kan købe en hard case der passer til H7'erne, og i så fald hvor? Jeg har efterhånden ledt i alle afkroge af Internettet men desværre uden held. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
MathiasON
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Torben,
Mange tak for dit svar - Jeg har også selv fundet frem til denne case, men efter lidt research ser det ud til at den kun passer til H6 og H8, men ikke H7- Flere skriver at de passer fint til H6 og H8, men at H7'eren bliver presset en del i etuiet. Har du nogen personlig erfaring med H7 og denne case?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg har ikke selv prøvet H7. Jeg har H6 herhjemme og troede egentlig at H7 var identisk formmæssigt.
|
|
|
|
MathiasON
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det var egentlig også min overbevisning. Men fandt en hjemmeside hvor der eksplicit stod: "This model fits: H6, H8... (Does not fit H7)". Hvilket forvirrede mig en del..
Men nu har jeg prøvet at skrive til viksomheden - Det kan jo være at det en fejl.
Dog forklarer det stadig ikke de forskellige reviews jeg har læst. |
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Selvom B&O er ret flinke til at svare på mail, så kunne du nok også bare ringe til en af deres butikker, hvis du vil have hurtigt svar. Da jeg prøvede dem i butikken synes jeg ikke, at jeg lagde mærke til, at de var anderledes i dimensionerne.
Redigeret af Torben Rasmussen - 12-December-2016 kl. 13:53 |
|
|
|
MathiasON
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i :) Jeg har lige snakket med dem, og det viser sig at H7'erne er ca. 0,5 cm. tykkere i deres kopper, hvilket nok giver udslaget.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |