recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Huawei Watch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Huawei Watch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Huawei Watch
    Sendt: 12-December-2016 kl. 17:29
Flot og velholdt Huawei Watch (Steel - Black Leather) sælges.

Uret har været båret meget lidt, da jeg normalt ikke går med ur, og af samme årsag sælger det.

Det er et jeg har vundet i en konkurrence, og jeg kan derfor ikke give en kvittering med på det, men jeg vil gerne skrive under på, at det er erhvervet på lovlig vis.

Uret er komplet med kabel og 220V oplader, og leveres i original æske.

Uret virker naturligvis som det skal.

Pris: 1.700,- (Billigste pris på Pricerunner 2.495,-)

Uret kan ses og afhentes i Odense, eller sendes på købers regning mod forudbetaling via bankoverførsel eller MobilePay.

Redigeret af Thomas H - 12-December-2016 kl. 17:30
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 10:28
Hej Thomas

Kunne godt være interesseret i dit Huawei ur og vil gerne byde 1300 kr. pp for det. Dine 1700 er i overkanten af hvad de sælges for.

Hvad siger du?

Vh Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu