|
Sonos Play 1 vs. SackIT MoveIT |
Besvar |
Forfatter | |
BrianH
Junior bruger Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2016 kl. 20:49 |
Hej
Hvis valget stod mellem Sonos Play 1 og SackIT MoveIT bluetooth/wifi - hvad ville I så foretrække? Jeg kan se at MoveIT højttaleren har fået en flot anmeldelse her på siden, men kan den matche Sonos Play 1 på lyd? Jeg havde egentlig bestemt mig for Play 1 men er kommet i tvivl. Jeg vil primært komme til at køre Yousee musik, men tænker om jeg kommer til at savne bluetooth i Play 1'eren. |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes Sonos fungerer fortræffeligt. De har en super app, med en masse streamingtjenester. Hvor stort er rummet du skal spille i? Jeg synes at Play:1 hurtigt bliver lidt tam når rummet bliver for stort. Men i mindre rum spiller den glimrende.
Jeg savner ikke bluetooth funktionaliteten i vores Sonos derhjemme.
|
|
BrianH
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke helt endnu hvor stort rummet bliver, da jeg pt. er på bolig jagt, men er ved at overveje hvilke højttalere jeg vil ha'. Lige nu har jeg bare et mindre værelse, som jeg lige ville starte med. Derfor var jeg bare lidt i tvivl om MOVEit kumme matche Play 1 på lyd. Når man læser anmeldelsen herinde af MOVEit her på recordere lyder det jo positivt.
Men ville nok højst sandsynligt sætte noget kraftigere op i stuen. Eksempelvis Play 5 på længere sigt. Eller lade 2 stk. Play 1'ere spille stereo. Men det kan man jo også med MOVEit. |
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil købe Sonos på længere sigt. Så kan du vel lige så godt vælge at købe Sonos nu. Så kan 1'eren komme i et andet rum senere.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
BrianH
Funktioner
Tak(0)
|
Det var mere om det kunne anbefales på sigt at sætte flere MOVEit op som multiroom - om det kunne matche Sonos på nogen måde, da det var et lidt billigere alternativ. Men det lader ikke til at der er ret udbredt kendskab til højttaleren.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |