|
Nad Protection Mode undo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2016 kl. 17:20 |
Jeg skulle prøve at få lidt lyd ud af mine XT4, hvilket resulterede i at min T777 slukkede. Det har jeg tidligere læst om, men hvordan får jeg liv i den igen?
Den lyser rødt som i off, men den kan bare ikke tændes igen?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hiv strømmen i en halv time.
Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det hjalp, skulle bare trække stikket en gang:), tak
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19565 |
Husk så at have god ventillation omkring den, når du spiller højt.
Klaus |
|
![]() |
|
Den står i bunden af skabet med en stoflåge, så den kan næsten ikke få mere:).
|
|
![]() |
|
Hvor meget luft har du til siderne og bagud?
Hvordan strømmer luften gennem dit møbel? Valget af B&W højttalere gør næppe livet lettere for din forstærker. De er ofte med stærkt svingende impedanskurver og fasdrej der vil noget. Noget der kan dræbe enhver forstærker. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |