|
HDMI + Optisk Switch |
Besvar |
Forfatter | |
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2016 kl. 01:23 |
Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum, men jeg har pt en
HQ AVSwitch-60 en 4 ports Hdmi+Toslink switch, og ville høre om i vidste om man kunne købe den i en 5 eller 6 ports udgave, eller om i havde et tip til en anden god 6 ports Hdmi+Toslink Switch, helst med fjernbetjening til.
|
|
//Guldhammer
|
|
eag1
Bruger Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at se på en hdmi 6x2 matrix.
Kan sende hdmi-lyd ud via optisk. 2 hdmi udgange og fjernbetjening. 6 hdmi indgange. Har brugt den det seneste halve år uden problemer, til at sende billedet til henholdsvis en projector og et tv. Redigeret af eag1 - 17-December-2016 kl. 07:09 |
|
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke sådan noget man bruger sin surroundforstærker til?
Klaus |
|
eag1
Bruger Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo. Under forudsætning af man har en sådan. Nu køre jeg rent stereo setup så der er den perfekt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |