|
S: Panasonic DMP-UB700 UHD afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2016 kl. 18:17 |
Jeg ville efter overvejelse fortryde mit køb af en Panasonic UB-700 afspiller hos Elgiganten.
jeg vil idag tører den af inden jeg pakkede den ind, men der kom desværre nogen ridser på den blanke overflade. Jeg købte den sidste weekend Hvor den var på tilbud til 2999 kr. Jeg vil prøve at tage ned i en Elgiganten butik på mandag og høre hvad de siger til det. men jeg vil først prøve at høre om nogen vil købe den til samme pris som jeg gav. Det er fast pris for ellers beholder jeg den. Den er stille, alt fungere som det skal, afspiller det du smider i den til UG. det eneste som er pakket ud af kassen er selve maskinen. Alt andet ligger i indpakningen som da jeg fik den. Jeg vil hører om nogen har interesse i den? Jeg har ingen billeder af maskinen eller ridserne, men kommer hjem i morgen hvor jeg kan sende billeder, hvis nogen har interesse i det. ![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke interesseret overhovedet til den pris for en brugt afspiller. 1000kr maks
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Så er det jo så bare ikke dig der skal købe den. Som han skriver så er den jo nærmest ikke brugt, det eneste er de ridser som der er kommet på den. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Ved du hvilken vare du næsten byder på ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |