|
S: Sony BDP-S390 BluRay afspiller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2016 kl. 19:28 |
Jeg får den ikke brugt, så den må ha et nyt hjem. Fejler absolut intet. Kørt mindre end 10 timer. Dejlig kompakt model. Inkl fjernbetjening, men ikke HDMI-kabel til denne pris.
100 kr afhentet i Glostrup. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den køre på netflix osv
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
"Osv" er jo et ret bredt begreb, men den har Netflix.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ok så den kan gå på wifi. Troede det var en meget lille model. Kan den tage viaplay tror du, menuanset vil jeg nok godt købe svinet for en hund plus forsendelse
|
|
![]() |
|
Viaplay tvivler jeg på. Den kører med den gamle PS3-lignende menu og jeg har kun set TV2 Play og Netflix deri. Der er ikke en app-store til den. Jeg har ikke brugt den til Netflix i over et år, så jeg skulle måske lige sætte den til først og tjekke at appen stadig virker...
|
|
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Mener 390 'eren ikvhar wifi kun kablet internet
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Vil du sende den, der er lidt langt fra Skagen hvor jeg bor at hente den
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
Naturligvis har den WIFI - jeg har aldrig haft den kablet Jeg vil godt sende den hvis køber betaler porto, men pt. har Japer vist førsteret, hvis han stadig vil have den. Jeg skal lige dobbelttjekke, at Netflix app'en stadig fungerer.
Redigeret af Torben Rasmussen - 18-December-2016 kl. 09:54 |
|
|
|
![]() |
|
Jeg smider lige et link til et review, så I ved hvilken model der er tale om:
http://www.whathifi.com/sony/bdp-s390/review Hos Sony har de en notits om, at Facebook og Youtube ikke virker på den fra og med april 2015. Redigeret af Torben Rasmussen - 18-December-2016 kl. 09:57 |
|
|
|
![]() |
|
Hvis japer ik er interesseret så er jeg klar. Sønnike mangler en afspiller
|
|
Sony 55w828b
|
![]() |
|
Netflix ser ud til at virke, men det er vel også den eneste app den har. Hvis man er ude efter noget til sine streamingtjenester, så er en Chromecast nok et bedre bud. Det her er primært en BD-afspiller.
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Torben Jeg har lige læst tråden. Kan se du er meget fair med at lade mig få førsteret. Tak for det. Meget flot. Kan se der er en anden interesseret, så har tænkt hurtig og han må gerne få lov at købe den og vil han så ikke ha den alligevel ja så tager jeg den alt efter hvor dyr portoen vil blive skal lige siges :-) God Jul og godt nytår. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |