|
Bluetooth headset hvilket? |
Besvar |
Forfatter | |
mikeczuba
Bruger Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2016 kl. 22:07 |
Hej jeg er på udkig efter et godt Bluetooth headset til min smartphone. Men hvilket skal jeg vælge? Budgettet er mellem 1500 og 2000. På forhånd tak.
|
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også et svært valg, for der er mange at vælge imellem.
Du kan dele dem op i on-Ear, over-Ear, og med og uden støjreduktion, og om de kan fungere med kabel hvis batteriet er tomt, og om de er til at folde sammen. Jeg er mest til on-Ear, og uden støjreduktion, og jeg har derfor set mig lun på Jabra Revo Wireless til små 1.000,-. Jeg vil også gerne have at de kan fungere med kabel, hvis batteriet løber tørt, og så kan de foldes sammen. B&O H8 har jeg set til 1.999 i Computercity Du kan få et par Denon til 1.499 i Hifiklubben |
|
mikeczuba
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja det er også rigtigt. Jeg er Greenkeeper og de skal bruges til at høre lidt musik og lydbøger når jeg kører og klipper græs. Så jeg tænker det nok skal være over ear med noice reduction.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et stykke over din pris, men til gengæld et helt og aldeles suverænt stykke værktøj
https://www.specialbutikken.dk/3m-peltor-ws-alert-xp-hoerevaern-m/-fm-og-bluetooth.aspx Da det er et høreværn, er det et personligt beskyttelsesmiddel og dermed fradragsberettiget. Klaus |
|
mikeczuba
Funktioner
Tak(0)
|
Har også kigget på Samsung level over. Da jeg har en s6 edge så ville det jo passe fint sammen. Men er der nogle der har erfaringer med disse ellers er jeg mest varm på de der denon. De har også fået fine anmeldelser kan jeg se.
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan meget varmt anbefale denon AH-GC20 har haft dem i 1 år nu og bkiver aldrig træt af dem, man kan have dem på i timevis da puderne er af memoryskum. Og ja lyden er super og lyddæmpning er også effektiv, jeg bruger dem sammen med min sony Xperia Z3.
Redigeret af klander - 18-December-2016 kl. 19:53 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
Ersgaard
Bruger Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Kan ligeledes klart give denon AH-GC20 en anbefaling, og til de 1.500 de sælges til nu, synes jeg ikke er der andre der (pris-, lyd- og featuremæssigt) kan matche. God komfort, god lyd og 16-20 timers afspilning på en opladning. Jeg er specielt glad for støjreduceringen, der er fantastisk på fx. flyrejser eller hvis den lokale børnehave er i samme togkupé :-). Jeg har haft et set on-ear Sennheiser med tråd, der kvailitetssmæssigt ligger på samme niveau, men skal det være trådløst, så er de i en anden prisklasse. Så Denon'en rammer for mig et godt sted mellem pris og kvalitet for et headset med bluetooth. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |