recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sony BDP-S390 BluRay afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sony BDP-S390 BluRay afspiller

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sony BDP-S390 BluRay afspiller
    Sendt: 17-December-2016 kl. 19:28
Jeg får den ikke brugt, så den må ha et nyt hjem. Fejler absolut intet. Kørt mindre end 10 timer. Dejlig kompakt model. Inkl fjernbetjening, men ikke HDMI-kabel til denne pris.

100 kr afhentet i Glostrup.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 19:43
Kan den køre på netflix osv
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 20:09
"Osv" er jo et ret bredt begreb, men den har Netflix.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 20:14
Ok så den kan gå på wifi. Troede det var en meget lille model. Kan den tage viaplay tror du, menuanset vil jeg nok godt købe svinet for en hund plus forsendelse
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 20:37
Viaplay tvivler jeg på. Den kører med den gamle PS3-lignende menu og jeg har kun set TV2 Play og Netflix deri. Der er ikke en app-store til den. Jeg har ikke brugt den til Netflix i over et år, så jeg skulle måske lige sætte den til først og tjekke at appen stadig virker...
Til top
Champ100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2009
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 07:37
Mener 390 'eren ikvhar wifi kun kablet internet
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Vifa bluespark front/center
baghøjtaler system audio SA 205
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 07:39
Vil du sende den, der er lidt langt fra Skagen hvor jeg bor at hente den
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 09:53
Naturligvis har den WIFI - jeg har aldrig haft den kablet Jeg vil godt sende den hvis køber betaler porto, men pt. har Japer vist førsteret, hvis han stadig vil have den. Jeg skal lige dobbelttjekke, at Netflix app'en stadig fungerer.

Redigeret af Torben Rasmussen - 18-December-2016 kl. 09:54
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 09:56
Jeg smider lige et link til et review, så I ved hvilken model der er tale om:
http://www.whathifi.com/sony/bdp-s390/review

Hos Sony har de en notits om, at Facebook og Youtube ikke virker på den fra og med april 2015.

Redigeret af Torben Rasmussen - 18-December-2016 kl. 09:57
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 10:24
Hvis japer ik er interesseret så er jeg klar. Sønnike mangler en afspiller
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 12:02
Netflix ser ud til at virke, men det er vel også den eneste app den har. Hvis man er ude efter noget til sine streamingtjenester, så er en Chromecast nok et bedre bud. Det her er primært en BD-afspiller.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 12:34
Hej Torben
Jeg har lige læst tråden.
Kan se du er meget fair med at lade mig få førsteret. Tak for det. Meget flot. Kan se der er en anden interesseret, så har tænkt hurtig og han må gerne få lov at købe den og vil han så ikke ha den alligevel ja så tager jeg den alt efter hvor dyr portoen vil blive skal lige siges  :-)

God Jul og godt nytår.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu