|
Køb af nyt 65" hvilket? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2016 kl. 22:21 |
Pris max kr 18000
Lip sync skal fungere bedst muligt, hvis køb af receiver nødvendig så ok, eller er det bedre med soundbar? Hvilket mærke har mindst lip sync problemer? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du læser lidt test vil du opdage at lip-sync ikke er et problem. .
Hvad har du af ønsker til billedet ? Og hvordan sidder du i forhold til skærm. ? |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 474 |
Sony 65" KD-65XD9305 er meget svær at kommer udenom. Især da den lige er faldet fra knap 22000 kr til de lige under 17000 kr den står til nu..
Eller Samsung KS8005 65" til også lige omkring 14500 kr.. Personligt ville jeg nok selv springe på Sony, da det er en præference jeg har, men læs endelig tests af begge modeller og kig selv på billedet og design osv. Redigeret af Jonas Baadsgaard - 20-December-2016 kl. 09:00 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Hej og tak for svar
Du siger lip sync ikker er til stede, hvorfor bliver der så skrevet så meget om det problem på nettet? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19655 |
Hvor?
Klaus |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hej prøv at google (lip sync problem)
http://www.tvtechnology.com/opinions/0004/the-lipsync-problem-that-wont-go-away/279183 |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Mit kommende TV skal være et LG 65B6 OLED. Bedste billede.
Men desværre ikke under 20.000 kr. endnu som er min smertens grænse.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Du skal ikke tro på alt, du læser...
Jeg forstår ikke, hvad du mener med, hensyn til din kommentar vedr. receiver eller soundbar. Har du højttalere i forvejen? Ægte surround vil altid være bedre end end en soundbar, og alt andet end et tvs indbyggede lyd er også en kæmpe forbedring! Redigeret af Supergris - 21-December-2016 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvad mener du med specifikt med i dette tilfælde at man ikke skal tro på alt hvad man læser??
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
At du ikke skal være nervøs for, at lyden ikke passer med billedet, og det ikke burde være en faktor, der har betydning, for dit tv-valg.
Jeg er ret sikker på, der ikke er noget mærke, der er bedre end andre, med hensyn til det. Redigeret af Supergris - 21-December-2016 kl. 21:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |