recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af nyt 65" hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af nyt 65" hvilket?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af nyt 65" hvilket?
    Sendt: 19-December-2016 kl. 22:21
Pris max kr 18000

Lip sync skal fungere bedst muligt, hvis køb af receiver nødvendig så ok, eller er det bedre med soundbar?

Hvilket mærke har mindst lip sync problemer?

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 06:57
Hvis du læser lidt test vil du opdage at lip-sync ikke er et problem. .

Hvad har du af ønsker til billedet ?   Og hvordan sidder du i forhold til skærm. ?
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 08:56
Sony 65" KD-65XD9305 er meget svær at kommer udenom. Især da den lige er faldet fra knap 22000 kr til de lige under 17000 kr den står til nu..

Eller Samsung KS8005 65" til også lige omkring 14500 kr..

Personligt ville jeg nok selv springe på Sony, da det er en præference jeg har, men læs endelig tests af begge modeller og kig selv på billedet og design osv. 

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 20-December-2016 kl. 09:00
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 16:47
Hej og tak for svar

Du siger lip sync ikker er til stede, hvorfor bliver der så skrevet så meget om det problem på nettet?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 17:09
Hvor?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvor?

Klaus
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 18:29
Hej prøv at google (lip sync problem)

http://www.tvtechnology.com/opinions/0004/the-lipsync-problem-that-wont-go-away/279183

Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 22:39
Mit kommende TV skal være et LG 65B6 OLED. Bedste billede.

Men desværre ikke under 20.000 kr. endnu som er min smertens grænse.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 13:07
Du skal ikke tro på alt, du læser...
Jeg forstår ikke, hvad du mener med, hensyn til din kommentar vedr. receiver eller soundbar.
Har du højttalere i forvejen?
Ægte surround vil altid være bedre end end en soundbar, og alt andet end et tvs indbyggede lyd er også en kæmpe forbedring!

Redigeret af Supergris - 21-December-2016 kl. 13:11
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Du skal ikke tro på alt, du læser...
[DIV]Jeg forstår ikke, hvad du mener med, hensyn til din kommentar vedr. receiver eller soundbar.[/DIV][DIV]Har du højttalere i forvejen?[/DIV][DIV]Ægte surround vil altid være bedre end end en soundbar, og alt andet end et tvs indbyggede lyd er også en kæmpe forbedring![/DIV]
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 17:14
Hvad mener du med specifikt med i dette tilfælde at man ikke skal tro på alt hvad man læser??
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2016 kl. 21:12
At du ikke skal være nervøs for, at lyden ikke passer med billedet, og det ikke burde være en faktor, der har betydning, for dit tv-valg.
Jeg er ret sikker på, der ikke er noget mærke, der er bedre end andre, med hensyn til det.

Redigeret af Supergris - 21-December-2016 kl. 21:17
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu