|
Lenovo T470s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2016 kl. 21:23 |
Indrømmet - Jeg har ikke lavet den store Google søgning på dette emne, og det jeg har Googlet, har ikke svaret på mit spørgsmål, så derfor hører jeg lige her.
Skal man gå ud fra at Lenovos næste T-serie Ultrabook med Intel Kaby Lake hedder T470s og hvornår skal man forvente at den kommer i salg? Hvordan er deres normalt udgivelsescyklus? Tak for svar, og glædelig jul!
|
|
![]() |
|
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forvent at T470 og X270 bliver præsenteret på CES i starten af januar. s-modellen bliver ikke altid præsenteret ved samme lejlighed.
De kommer typisk først ud i detailleddet omkring marts i Europa. s-modellen kan være 1 uge til 1 måned "forsinket" i forhold til de almindelige modeller. Køb på lapstars.de og spar penge, selvom du skal betale dem ekstra for dansk tastatur. Du kan også være taktisk og købe en billig T460s, når den nye lanceres, medmindre den nye har noget helt vildt, som du ikke kan leve uden...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
njaaa eller T480s - der kommer lidt udfordringer her til næste generation. Problemet er bagudkompatibiliteten så De fleste producenter vil smide en enkelt modelserie ind "midlertidigt" med skylake cpu'er hen over det næste års tid for at forlænge fristen for de helt store virksomheder som ikke er gået på win10 endnu - og kabylake kommer så med i de andre modeller.
Som det er nu så er der kun ganske få ting der ændres - batteritiden er dog en af dem - og den er mærkbar. OG så er grafikken på vej frem - blandt andet bedre understøttelse for hevc codec. selve CPU performance ændres stort set ikke. hvad angår lager af producenternes highend business bærbare - så forvent lager fra omkring midt/slut januar og frem til omkring slut februar. - Der vil ganske givet komme en gradvis lagerføring, så nogle modeller kommer tidligt. - nok de billigere modeller først.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |