recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo T470s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo T470s

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lenovo T470s
    Sendt: 21-December-2016 kl. 21:23
Indrømmet - Jeg har ikke lavet den store Google søgning på dette emne, og det jeg har Googlet, har ikke svaret på mit spørgsmål, så derfor hører jeg lige her.

Skal man gå ud fra at Lenovos næste T-serie Ultrabook med Intel Kaby Lake hedder T470s og hvornår skal man forvente at den kommer i salg? Hvordan er deres normalt udgivelsescyklus?

Tak for svar, og glædelig jul!
Til top
avemestr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2012
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avemestr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 14:30
Forvent at T470 og X270 bliver præsenteret på CES i starten af januar. s-modellen bliver ikke altid præsenteret ved samme lejlighed.

De kommer typisk først ud i detailleddet omkring marts i Europa. s-modellen kan være 1 uge til 1 måned "forsinket" i forhold til de almindelige modeller.

Køb på lapstars.de og spar penge, selvom du skal betale dem ekstra for dansk tastatur.

Du kan også være taktisk og købe en billig T460s, når den nye lanceres, medmindre den nye har noget helt vildt, som du ikke kan leve uden...
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 22:03
njaaa eller T480s - der kommer lidt udfordringer her til næste generation. Problemet er bagudkompatibiliteten så De fleste producenter vil smide en enkelt modelserie ind "midlertidigt" med skylake cpu'er hen over det næste års tid for at forlænge fristen for de helt store virksomheder som ikke er gået på win10 endnu - og kabylake kommer så med i de andre modeller. 

Som det er nu så er der kun ganske få ting der ændres - batteritiden er dog en af dem - og den er mærkbar. OG så er grafikken på vej frem - blandt andet bedre understøttelse for hevc codec. selve CPU performance ændres stort set ikke.

hvad angår lager af producenternes highend business bærbare - så forvent lager fra omkring midt/slut januar og frem til omkring slut februar. - Der vil ganske givet komme en gradvis lagerføring, så nogle modeller kommer tidligt. - nok de billigere modeller først.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu