|
Philips TV og streaming fra NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
calun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2016 kl. 22:26 |
Hej Jeg har en NAS som vi tit ser noget fra, når jeg browser frem til fx en film, kommer der til højre for den pågældende film et billede som fx forestiller et film ikon. Kan man ikke få dette billede erstattet med et preview? Vi har to Philips TV, jeg kan ikke få nogen af dem til at vise andet end de kedelig og intetsigende ikoner. Se billeder herunder. Mange tak. Carsten |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
måske - men det kræver du ved hvordan philips' software er bygget op - og det er der næppe nogen der gør. Hvis du skal have en chance så er mit umiddelbare bud - hver fil i sin egen folder med en folder.jpg i folderen. Det er sådan den "generiske" metode til at lave billeder på når de ikke er indlejret i filer eller lignende.
|
|
![]() |
|
calun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Hej
Tak for svaret! Det har jeg faktisk altd haft og det virkede fint på min WD Mediaplayer, men ikke på TVet. Når man 'står' på en mappe i filstrukturen, visis ikonet ikke, men en liste over filer i mappen. Andre bud? :-) Carsten
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Ses tit på tv. De gør sjældent noget ud af deres media player. Og så bliver det kedeligt at se på.
Tror ikke du kan gøre noget |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Du kan ikke gøre noget.
Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvis det er mkv filer, så burde det vel egentlig kunne klares med at rippe DVD/BD og så sørge for at billedet følger med ind i filen (det kan man i hvert fald hive med over i makemkv)
Så er coveret jo i selve filen. Men det virker så ikke hvis man bruger andre containere eller hvis det bare er "ren" videofil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |