recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette et godt 42" Philips?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr dette et godt 42" Philips?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NukeDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette et godt 42" Philips?
    Sendt: 17-November-2006 kl. 20:13
Hej allesammen

Nu er jeg kommet herinde over en længere periode, for at se på hvad i mener er et godt FlatTV ( Plasma Vs LCD ) osv...

Men har stadigvæk svært ved at finde rundt i alle de begræber, for hvad der er et godt LCD/Plasma Tv.

Men jeg har nu kigget meget på et Philips 42" ( Model: 42PF7621D )

Link
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244950#

Her er et andet link hvis det gir mere info ;)
http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/611717/ details

Så ville jeg høre er det er godt FlatTV/LCD eller har det for dårlige specikationer? kontra et andet Philips i 42"
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2006 kl. 20:27

Det er et interssant TV du netop der har valgt.

Det TV vandt netop en Eisa Award for det mest grønne tv. Dette TV bruger væsentligt mindre strøm end andre LCD'er og Plasma TV.

På specificationerne ser det ud som om det er et niveau under Philips top LCD som kan fås til par tusinde mere syd for grænsen.

Hvordan billedet er kan jeg desværre ikke udtale mig om på dette 7621D, da jeg ikke har set det. Faktisk tvivler jeg på at nogle herinde har set denne nye type LCD skærm.

Skal det være Philips kunne du overveje:

42pf9831 (ca 25k i tyskland)
42pf9731 (ca 24k i tyskland)
42pf9631 (??) Plasma.

Alternativt kunne du overveje et Pioneer eller Panasonic plasma. Det vil have et bedre billede end dette 7621 (formoder jeg), dog vil det være ringere end Philips på andre måder....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu