|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
januslock ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 17-November-2006 kl. 20:39 |
Har endelig besluttet mig for at købe et lcd nu da mit gamle tv i soveværelset er stået af. Jeg er ret varm på Samsung da de både er pæne og fornuftig pris. Har tænkt mig at det skal være 32" - 40". Prisen skal være maks 13.000 og helst 10.000 eller under :) Problemet er bare at jeg ikke kan finde rundt i samsung's modeller. Har kigget på: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SAMSU NG_LE-40R72B_LCD_TV.htm Men der er også en model der hedder R73B - Hvad er forskellen f.eks. på disse? Hvis der er nogle der kan anbefale andre så bare sig til? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
I R7-serien er der med vilje gået på kompromis med billedkvaliteten for at gøre fjernsynene billigere. Hvis det SKAL være Samsung og LCD bør du nok kigge på nogle M7-modeller.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Forskellen på 72 og 73 er rent designmæssigt. Redigeret af Bendix - 17-November-2006 kl. 22:04 |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Kan kun sige der ikke er noget galt med billedkvaliten på R7-serien. Denne skærm vil gøre 90% af alle tilfredse, især vist man er førstegangs køber af lcd og så er prisen jo lav. At M7 er bedre vil jeg ikke afvise, men er meget meget glad for min R72 model fedt tv.
Redigeret af kallek - 18-November-2006 kl. 00:21 |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
- jeg er godt nok en "gammel" farfar, men kallek har ret... 110% |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |