recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ulovlig streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ulovlig streaming

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ulovlig streaming
    Sendt: 26-December-2016 kl. 18:32
Nu er jeg i hjemmefra i julen, og her i eftermiddags trængte jeg til at koble lidt af med noget Premier League bold. Hopper så på mityousee.dk, som giver mig mulighed for at stream af mine flow kanaler.

Det virker selvfølgelig af h... til. Billedet fryser hvert 5. sekund, så det er ikke rigtig en oplevelse man kan nyde. 

Hvor er det at en stor operatør som Yousee ikke kan lave noget så simpelt som en velfungerende stream, når man ved en hurtig google-søgning kan finde masser af streams der fungerer, men som ikke er lovlige. De er sku' selv udenom at nogkle mennesker skrotter at betale for deres produkt, når de bedre løsninger er lige til at tage fat i. Det er helt ubegribeligt at en så stor virksomhed, underminerer sit kundegrundlag ved at levere et utilstrækkeligt produkt.

Jeg har det samme problem derhjemme, når resten af familien vil se noget på tv og jeg så skal benytte computeren. Jeg føler mig egentligt berettiget til at benytte en ulovlig stream, da jeg jo allerede har betalt for produktet, men jeg vil meget hellere at yousee bare laver noget der virker.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 18:59
Ja... Jeg er lidt i tvivl om hvad du vil, ud over at brokke over yousee?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 19:07
Nok smartest at tage fat i Yousee direkte, tvivler stærkt på de læser med her.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 19:13
Ok Rolf, det er dig frit at improvisere lidt i forhold til første indlæg. Jeg vil nok bare sludre lidt generelt om emnet og selvfølgelig brokke mig lidt. 

Her er æidt eksempler på hvad man kan komme ind på?

Er der andre der har problemer med yousee streaming? 
Kommer der en løsning?
Er det i orden at de sælger noget lort?
Er flow tv udbyderne selv uden om at deres abonnementtal daler? Er det igen historien om at Store selskaber der sidder på et godt marked, underminerer sig selv fordi de ikke er proaktive griber de muligheder som man vi alle har med internettet, i stedet for at blive overhalet af selv samme.

Er det moralsk ok at streame ulovligt, når man allerede har betalt for for produktet?

Findes der bedre alternativer?

Så Rolf, der er masser af vinkler. Havde julen været hvid, ville jeg gerne have pisset dem ud i sne for dig.:-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 19:17
Hos mig fungere yousee tiptop også streaming mine sønner benytter også streaming delen hos dem og det spiller bare.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 21:19
så hvorfor clickbaite med den overskrift når det jo overhovedet ikke har noget med det at gøre???

NO MATTER WHAT - er det ALDRIG moralsk rigtigt at streame ulovligt. PERIOD! ligesom det heller ikke er moralsk rigtigt at gå overfor rødt selvom der ikke er nogen biler. 

Det kunne jo selvfølgelig være der var problemer med netforbindelsen siden der var problemer med buffer??
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 21:34
Jeg så 1. halvleg af United kampen på min iPhone og der var ingen problemer overhovedet.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 21:44
Yousee appen er sjovt nok noget nær den eneste ros jeg vil give Yousee, forinden virker upåklageligt hver gang herhjemme og bruges flittigt.
At det ikke virker gør absolut ikke ulovlig streaming ok. Uanset støtter du et "produkt" der netop smadrer branchen og de fortsætter gladeligt deres forehavende.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2016 kl. 23:57
Slumbert - Jeg kan sagtens forstå din frustration, og dit tankesæt! Og man kan sige, at hverken YouSee eller Premier League leverandøren taber på din ulovlige stream, da du jo betaler for det! Så jeg kan egentlig ikke se, hvem der taber på det...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 26-December-2016 kl. 23:58
Til top
T-e-X Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-e-X Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 00:25
OP

Lyder mere som et hardware eller wifi issue.. Appen fejler intet
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1076
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 01:22
Det er heller aldrig rigtigt af bruge så mange engelske ord på et dansk forum.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1076
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så hvorfor clickbaite med den overskrift når det jo overhovedet ikke har noget med det at gøre???

NO MATTER WHAT - er det ALDRIG moralsk rigtigt at streame ulovligt. PERIOD! ligesom det heller ikke er moralsk rigtigt at gå overfor rødt selvom der ikke er nogen biler. 

Det kunne jo selvfølgelig være der var problemer med netforbindelsen siden der var problemer med buffer??
det er heller ikke rigtigt af bruge så mange engelske ord på et dansk forum
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu