|
Plex-appletv4 og MKV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kristianc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 09:52 |
Hej Jeg kan ikke rigtigt blive klog på nedenstående. 1. Hvis jeg sætter en NAS op som Plex server og en APPLE TV 4 med Plex app, hvem udfører så transcoding? 2. Kan ovenstående setup afspille MKV videofiler og bruge SRT undertekst filer?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Men Plex er det NASen, der laver arbejdet.
Jeg bruger Infuse på Apple tv 4, den spiller fint mkv filer fra NAS. Undertekster ved jeg ikke noget om, men det tror jeg Infuse kan. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Infuse kan snildt klare undertekster. Og du kan streame det fra selv en meget gammel nas, da alt behandligen foregår med ATV4's hardware.
|
|
![]() |
|
kristianc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Tak for svarene. Jeg har bestilt et Apple Tv. Godt nytår
|
|
![]() |
|
Skal jeg "afslutte" tråden på en bestemt måde eller er et tak fint? :-)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Et tak er perfekt ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |