recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield TV App store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield TV App store

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jakepe88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2015
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield TV App store
    Sendt: 27-December-2016 kl. 22:13
Hej 
jeg har lige fået et Nvidia Shield tv men kan ikke se særlige mange apps i Google play store ?
f.eks er der ingen media apps ? 

Nogen der ved hvorfor ?

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 07:16
Oprindeligt skrevet af jakepe88 jakepe88 skrev:

Hej 
jeg har lige fået et Nvidia Shield tv men kan ikke se særlige mange apps i Google play store ?
f.eks er der ingen media apps ? 

Nogen der ved hvorfor ?

hvad for media apps mener du?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 11:54
jamen jeg mener alle ? - hvis jeg går ind i Google play store - under start kommer der en række forslag til forskellige apps kategorier (rækker) som f.eks media/musik og underholdningsapps med en 6-8 apps i hver række .. hvis du scroller helt ned i bunden kommer en række som hedder Apps.
der er 4 kategorier Medie - Musik - Nyhed og værktøjer 
men der er kun 3 ! Apps ialt i samtlige kategorier ?? 

Kan det virkelig passe at der ikke er flere apps som vi kan downloade i DK ? 
f-eks er den en super app til TV som hedder Aurora tv - tror faktisk den er produceret her i DK 
ikke en gang den findes i Google play store i DK ?

Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 12:31
Kender ikke Aurora, men der er Kodi, SPMC, TVHeadEnd og en del mere - brug søgefunktionen...
miri
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 15:38
kan godt finde ud af at bruge søgefunktionen - men det er jo lidt svært at søge efter apps man ikke kender ??
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 15:55
Hvis du ikke kender en given app, hvordan kan du så mangle den? :D

Du må være mere specifik i hvad du mangler? Men er det danske streamingtjenester du manger, så er der ingen. De snylter Android TV og satser kun på ATV 4.
Men altså... Læser du aldrig op på et produkt, før du køber det? Vi har en meget lang tråd om Nvidia Shield her. Der ville du hurtig finde ud af, at Play Store på Android TV, IKKE er det samme, som på telefonen.
Til gengæld har den Google Cast, så du kan stadig straeme TV2 Play, HBO og dets lige den vej. Men havde du drømt om en app til hver tjeneste, hvor du blot skulle finde det du ville se med din fjernbetjening, ja så bliver du skuffet.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 16:04
nu findes der jo sikkert en del apps som man ikke kender - men som man sagtens kunne bruge 
F.eks er jeg stødt på ES fileexplorer - denne app er ikke i Google play store på DK i nvidia shield ?

de danske apps fravær er jeg bekendt med ...

Jeg undrer mig bare over at der er så få apps på Google play store i DK På Nvidia - hvis jeg skifter sprog til U.S engelsk kommer der en del flere ... selvom det stadig er stærkt begrænset - jeg har også en amazon Fire tv - der er jo tusindvis af forskellige apps ...

kunne du måske linke mig til tråden med Nvidia shield ?

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 16:12
nej men det kunne du måske hvis den havde været i App store .-)
super App ! prøv den hvis du ejer en HDHomerun ..

Redigeret af jakepe88 - 28-December-2016 kl. 16:13
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Kender ikke Aurora, men der er Kodi, SPMC, TVHeadEnd og en del mere - brug søgefunktionen...

nej men det kunne du måske hvis den havde været i App store .-)
super App ! prøv den hvis du ejer en HDHomerun ..
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 16:25
ES fileexplorerer er da bestemt i den danske store. Har den selv installeret :)
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af jakepe88 jakepe88 skrev:

nu findes der jo sikkert en del apps som man ikke kender - men som man sagtens kunne bruge 
F.eks er jeg stødt på ES fileexplorer - denne app er ikke i Google play store på DK i nvidia shield ?

Jeg undrer mig bare over at der er så få apps på Google play store i DK På Nvidia - hvis jeg skifter sprog til U.S engelsk kommer der en del flere ... selvom det stadig er stærkt begrænset - jeg har også en amazon Fire tv - der er jo tusindvis af forskellige apps ....

Jeg har ES på min Shield - den hedder ES Filoversigt i den danske udgave.....
Hvis du søger på "media" får du en hel del apps frem - hvis du har andre behov, så vil det hjælpe, hvis du beskriver dine ønsker lidt nærmere - det handler ikke så meget om mængden af apps, men i høj grad om kvaliteten....

Redigeret af miri - 28-December-2016 kl. 16:29
miri
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 08:03
Aurora TV er faktisk en rigtig fin app. Jeg har lige installeret den via apk fil men den dukker nu også op i Google Play på Nvidia Shield hvis jeg søger. Om det så er fordi jeg har installeret via apk ved jeg ikke. Tjekkede ikke først

Redigeret af digitalt.tv - 29-December-2016 kl. 08:35
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu